تاریخ : 1398,یکشنبه 29 دي14:15
کد خبر : 71993 - سرویس خبری : اخبار

موافقت سازمان اداری و استخدامی با

احتساب سه چهارم مدت حضور در جبهه سربازان


احتساب سه چهارم مدت حضور در جبهه سربازان

امور حقوقی سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ نامه معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح احتساب سه چهارم مدت حضور در جبهه سربازان و پایوران به عنوان داوطلبانه را قابل اجرا دانست.

فاش نیوز - امور حقوقی سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ به نامه معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح را قابل اجرا دانست.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، امور حقوقی سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه اجرای رأی شماره ۲۳۹۷ مورخ ۱۳۹۸/۸/۱۴ دیوان عدالت اداری و نامه معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح طی بخشنامه شماره ۲۲۱۳/۱/۱۲/۹۸۱۱۸۴ به تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۸ در خصوص احتساب سه چهارم مدت حضور در جبهه سربازان و پایوران به عنوان داوطلبانه، آن را قانونی و قابل اجرا دانست.

بر اساس این گزارش، متن پاسخ امور حقوقی سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ نامه معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در خصوص  احتساب سه چهارم مدت حضور در جبهه سربازان و پایوران به عنوان داوطلبانه به شرح زیر است:

 

جناب آقای صالحی

مدیر محترم منابع انسانی و پشتیبانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران

با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره 31923 مورخ 14/10/98 در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اجرای برخی از آرای قضایی، نظر آن مدیر محترم را به بخشنامه 981184/12/1/2313 مورخ 8/10/98 معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح (پیوست) معطوف می دارد.


 


کد خبرنگار : 23