تاریخ : 1398,یکشنبه 29 دي16:16
کد خبر : 72032 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

مسئول دولتی که از جانباز می ترسد!



ناشناس - درود و عرض ارادت به محضر فرمانده دلاور ارتش، جانباز نخاعی 90% ارتش و درود به عزیزان فاش نیوز و سرکار خانم محمدی.

حقیر از سربازان ارتش هستم که دارای بیش از 33 سال سابقه می باشم. فقط یک بار از طرف لشکر77خراسان رضوی برای دیدنم قدم روی چشم گذاشتند و بس.

 می خواهم گریزی بزنم به کلیپی از ترامپ که او را درحال سخنرانی دیدم. در حال سخنرانی بود که به یک باره ازمیان جمعیت صدای "الله و اکبر" شنیده شد و ترامپ وحشت زده در میان حلقه محافظانش قرار گرفت. البته برای من دیدن این صحنه جالب نبود چرا که یک بار هم رییس جمهور (خودمان) در خلال سفرهای استانی، به استان ما هم آمده بود و ظاهراً جایگاه ویژه ای برای جانبازان درنظر گرفته بودند. وقتی خواستم به اتفاق دوست جانبازم که ظاهرش مشکل آنچنانی ندارد ولی به لحاظ داخلی، انصافاًخراب وارد شوم به من گفتند شما چون عصا داری بایستی ازدرب دیگری وارد شوی، گفتم مگر فرقی دارد که یکی از محافظین گفت بایستی عصاهایت چک بشود.

خواستم بگویم ازاول انقلاب رئیس دولتی ندیده بودم که از جانبازی بترسد! من که هرکس بخواهد می تواند با یک دست بر زمینم بزند و اگر هل بدهد چهار معلق میخورم چطور می توانم تهدیدی باشم برای رییس جمهور؟!

 و اما مورد دیگر اینکه مسافرین ایرانی پرواز هواپیمای اوکراینی را شهید محسوب نموده اند. البته نمی خواهم بگویم اشکالی دارد ولی آقایان حضرات یادتان باشد که 20 نفر از هم وطنان عزیزمان که خارج نشین نبوده و شاید در عمرشان سوار هواپیما هم نشده باشند در اثر سقوط اتوبوس شان به دره جان باختند. پس لطفاً عزیزانی که هم طبقه من بوده و برای رفتن به مقصد یا مبداً (تاکیدمی کنم) جان باختند را هم شهید محسوبشان کنید.

مگر اینکه هواپیما سوارها خونشان ازما اتوبوس و قطار سوارها رنگین تر باشد که در آن صورت حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.

ضمناً به سردارحاجی زاده عرض می کنم که پَرچمت همیشه بر افراشته است.

خاک پای تمامی جانبازان


کد خبرنگار : 20