تاریخ : 1398,دوشنبه 30 دي13:54
کد خبر : 72050 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

کاخ فرعونی بنیاد در رباط کریم!



امضا محفوظ - می خواهم فاش کنم هر چند می دانم اثری ندارد و دیر است ولی در دلم سنگینی می کند؛ پس بخوان تا دلم آرام گیرد که جایی گفتم.

 بنیاد شهید منطقه رباط کریم_تهران اصلا" اصلا" اصلا" پیگیر کار مراجعین نیست و چون رباط کریم‌ منطقه محرومی هست و اکثرا" مردم بخصوص قشر مظلوم ایثارگر این منطقه از سواد و معلومات پایین برخوردارند آنها مراجعین را دست به سر میکنند ولله به خاطر خودم نمیگویم دلم به حال مردمی میسوزد که برای انقلاب جان داده اند و با نا بلدی چنین کارمندان بی خیالی با قلبی مالامال از درد از این بنیاد خارج می شوند چرا که کارمندان آنجا را خانه خودشان می دانند و از آنجایی که با یکدیگر خویشاوندند هیچ انتقادی نمی شود به آنجا برد.

 مخصوصا معاون که گویی معاونت کاخ فرعون را بر عهده دارد! طوری با مراجعش صحبت می کند که انگار اشتباه کرده که به آنجا رفته!، از مدیر نگفتم چون اصلا" اجازه دیدار با آن جناب را هیچ کس ندارد و ایشان طبقه بالا می نشینند و در طبقه پایین مقابل پله ها درب بزرگی گذاشته اند و شخصی را گمارده اند که اول باید مراجع دلیل قانع کننده ای بیاورد و بعد اجازه دیدار با آن جناب خداوندی را بدهند، اگر بگویند دردمان در دلمان است اجازه دیدار ندارند.

والسلام


کد خبرنگار : 19