تاریخ : 1398,دوشنبه 30 دي19:30
کد خبر : 72061 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

تامین معیشت نیروهای مسلح اولویت کاری نمایندگان ایثارگر


تامین معیشت نیروهای مسلح اولویت کاری نمایندگان ایثارگر

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم، تامین معیشت نیروهای مسلح را مهم‌ترین اولویت محوری در نشست با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد...

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم، تامین معیشت نیروهای مسلح را مهم‌ترین اولویت محوری در نشست با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد حسینی‌کیا، نماینده ایثارگر مردم سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در کلان برنامه ریزی بودجه کشور، معیشت ایثارگران برای نمایندگان ایثارگر مجلس به عنوان اولویت اصلی قرار دارد. بر همین مبنا نزدیک به ۲۵ هزار نفر ایثارگر در نیروهای مسلح نیازمند دریافت کمک معیشت هستند و به عبارتی ۹۰ هزار نفر نیز سرپرست خانوار در حال دریافت هزینه معیشت خانوار در نیروهای مسلح هستند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم در خصوص تامین اعتبارات مالی در لایحه بودجه ۹۹ خاطرنشان کرد: در این چارچوب پیشنهادهایی به کمیسیون تلفیق ارائه شده است که اگر مجلس همراهی کند، حداقل قدم هایی در جهت رفاه حال و بهبودی جامعه ایثارگری و نیروهای مسلح برداشته خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر کمیسیون تلفیق تا روز چهارشنبه به لایحه بودجه و پیشنهادات نمایندگان رسیدگی خواهد کرد و در صورت تصویب این پیشنهادات گام هایی برای بهبود وضعیت معیشتی نیروهای مسلح در سال آینده برداشته خواهد شد، اگرچه همه مشکلات با این مصوبات برطرف نخواهد شد.

حجت الاسلام حسینی کیا نماینده ایثارگر سنقر کلیایی در بهارستان در خصوص رایزنی فراکسیون ایثارگران با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در خصوص پرداخت حق مناطق جنگی به پرسنل نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر شد و در خصوص کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران، همان عدد ۱۲ روز کسری مورد تایید مجدد قرار گرفت.


کد خبرنگار : 23