تاریخ : 1398,چهارشنبه 02 بهمن14:38
کد خبر : 72111 - سرویس خبری : کاریابی

بی کسی و بیکاری ۱ فرزند شهید کرمانشاهی!



ن ن - خدمت جناب آقای شهیدی!

من تک فرزند شهیدی هستم که سال ۶۵ پدرم در جنگ عراق در شهرستان اسلام آباد غرب شهید شده. مادرم هم فوت شده که من یه خانم دختر شهید هستم.

از سال ۷۲ تا چند سال قبل با مدرک ارشد رشته تربیت بدنی بیکار هستم. اول میگفتن مدرک شما پایینه. الان میگن برو آزمون بده. آزمون میاد یا رشته نمی خواهد یا بومی گزینی است.

چرا بعد از ۲۶سال کاری به من نمی دهند یا خون شهید با شهید دیگر فرق می کند یا من فرزند شهید با سه تا بچه با یه خانم که نهضت هستش یا یه خانم حق التدریس سهم ندارم یا من بی کس هستم که پارتی ببرد پیش رئیس و دانه درشت ها سفارشم را بکند تا من هم معرفی شوم. برای کاری که حقم هست تا کی سرگردانی؟

به خدا دارد سنم بالا می رود. آیا پدر من حقی بر گردن این مملکت ندارد؟ به خدا اونهایی که با پدر من شهید شدن، چند سال است حقوق می گیرند. میگم اونا چرا سر کارند؟ میگن اونا گفتن بنزین می ریزیم روی خودمان اونا رفتن پیش آقای شهیدی پس من که نه جای بلدم ای حرف ها نمی زنم بای بیکار باشم. تو را به خدا کمکم کنید.

 خوب آقای شهیدی! پدر من هم شهید شده. چرا اونی که با پدر من شهید شده، سه حتی چهار تا از بچه های آنها سر کار باشند ولی من با مدرک ارشد و با سه بچه بیکار باشم به خدا تحت فشار زیادم چون زیاد از شوهرم و فامیل سرزنش میشم.

برای چندمین بار است که درد دل میکنم چون هر چه به بنیاد شهید مراجعه می کنم جواب سر بالا می شنوم. از شهرستان برو استان. استان بیا شهرستان. هر کدام تقصیر را می اندازد گردن دیگری. چون اونهایی که با خودم مدار لیسانس گرفتند این شش سال است حقوق می گیرند. چرا من با سه بچه و مشکلات زیاد بیکار.

مگر چند سال توانایی دارم که خدمت کنم. بنده ی خانم تک فرزند شهید از شهرستان اسلام آباد استان کرمانشاه هستم. لطفا" کمکم کنید یا اینکه کارت شاهد را ازم بگیرید که خیالم راحت شود.

ممنون از سایت خوبتان


کد خبرنگار : 20