تاریخ : 1398,شنبه 05 بهمن13:48
کد خبر : 72158 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

حداقل به خاطر قسمی که دادی!



رضا قلی جاهد - با سلام متاسفانه مترمربعی یافت می شود که از حق شهید و جانباز امروزه دفاع کند.

درهرجا توسط همین گوشی موبایل هوشمند از حق این قشر دفاع کردم؛ از کتک خوردن در آموزش و پرورش شهرستان گرفته تا انواع تهمت و افتراء ها؛ مثل سارق اینترنتی که یکی از بانک های شهرستان زده، البته رئیس شعبه من حقیر را به گفته خودشان بر اساس نامه ای از استان فارس به شعبه مرکزی هویزه در تهران و بعد از کسب اجازه به خراسان رضوی شهرستان دره گز اظهار داشته شرافتشان بعد از کاملا مشتبه شدن حتی یک ریال ما را به حبس می انداختند.

این حقیر 32 سال کار در آموزش و پرورش که 22 سال آن تنها یک مدرسه را مدیر یا تدریس و نظافت پرورشی، امام جماعت و ناظم کارت های خانواده های تحت پوشش رمضانپور آب، برق، گاز هم به کنار 13 ماه سابقه جبهه داوطلبانه و شرکت در عملیات های میمک، بیت المقدس 2 اصابت غیرمستقیم و بارها موج انفجار که برای جمعا ناراحتی های جسمی و میرپنج درصد جانبازی داده اند. لازم به ذکر است بیش از یک سال جبهه 5 درصد جانبازی دارد. اصابت تیر مستقیم حداقل 15 درصد، موج انفجار و شیمیایی را چون در عملیات ها کمبود نیرو می شد و به رو دربایستی با امثال شهید محمودزاده و شهید سپهبد سیاستگزاری که همشهری بودیم مانع از برگشتن می شد.

نمی دانم عزیزان فکر نمی کنند که اگر شهید و ایثارگر نبود، آنان نیز در مسند قدرت نبودند که حال بی جهت دستور کتک زدن امثال من و تهمت و افتراها را از شیراز به تهران و از تهران به دره گز خراسان رضوی فکس می کنند.

شما را به خون همین حاج قاسم این گوشه کوچک درد دل را ابتدا برای امام خامنه‌ای تقدیم کنید، سپس چاپ بفرمائید متشکرم.

رضا قلی جاهد معروف به دهاتی


کد خبرنگار : 23