تاریخ : 1398,پنجشنبه 10 بهمن14:58
کد خبر : 72194 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

مورد اعتراض سخنگوی فراکسیون ایثارگران قرار گرفت:

بلاتکلیفی جانبازان و معلولان در استفاده از بنزین سهمیه‌ای


بلاتکلیفی جانبازان و معلولان در استفاده از بنزین سهمیه‌ای

در حال حاضر عدم پیگیری مسئولان وزارت نفت باعث به وجود آمدن یک وقفه در استفاده ایثارگران و معلولان از کارت های سوخت قبلی شده است و قاعدتاً این موضوع باید هرچه سریع تر...

فاش نیوز - سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس از بلاتکلیفی در واریز سهمیه بنزین در کارت های سوخت و ایثارگران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی اکبر کریمی نماینده ایثارگر مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی تصریح کرد: بر اساس عقل و منطق وقتی قرار است سهمیه ای به ایثارگران اختصاص یابد، باید از قبل زیرساخت و تجهیزات لازم برای آن در نظر گرفته شود. اما اینکه قبل از واریز سهمیه سوخت، کارت هایشان ابطال شود، موضوعی سوال‌برانگیز است!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم ادامه داد: این ابهام باعث شده است که به عنوان سخنگوی فراکسیون ایثارگران سوال از وزیر نفت در دستور کار ما قرار بگیرد و وزیر نفت باید پاسخگوی نارضایتی های به وجود آمده در میان جامعه ایثارگران باشد.

نماینده ایثارگر استان مرکزی متذکر شد: ما از دوستان خود در وزارت نفت و پالایش این درخواست را داریم که با سرعت و جدیت موضوع واریز سهمیه بنزین ایثارگران را پیگیری و نسبت به صدور کارت‌های جدید با همان روال سابق اقدام کنند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه عدم رفع این معضل تاکنون باعث ایجاد نارضایتی و گلایه مندی بسیاری در میان جانبازان و ایثارگران شده و از این قشر فداکار به عنوان یک موضوع ملی به نمایندگان ملت در بهارستان منعکس شده است.

کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس دهم یادآور شد: در حال حاضر عدم پیگیری مسئولان وزارت نفت باعث به وجود آمدن یک وقفه در استفاده ایثارگران و معلولان از کارت های سوخت قبلی شده است و قاعدتاً این موضوع باید هرچه سریع تر توسط دست اندرکاران ذیربط برطرف شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در خصوص افزایش سهمیه سوخت جانبازان و معلولان اظهار داشت: متاسفانه اختصاص سهمیه ۴۰ لیتری، گره آنچنانی از مشکلات این قشر فداکار و تاثیرگذار جامعه حل نمی‌کند چراکه تنها امکان آنها برای حضور در جامعه، خودروی شخصی است که لازمه آن اختصاص سهمیه بیشتر به این عزیزان است.

انتظار ما از مسئولان اجرایی این است که مشکلات و واقعیت زندگی آنها را درک کرده و سهمیه مناسبی برای تردد لحاظ کنند.

** مهرنوش یاسری


کد خبرنگار : 23