تاریخ : 1398,سه شنبه 08 بهمن13:53
کد خبر : 72227 - سرویس خبری : کاریابی

فقط جای استخدام من نیست!



سیده هما حسنی - خدمت رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران

 بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری و فرزند یک پدر بازنشسته وزارت راه و شهرسازی که ایشان آزاده و جانباز هستند و من طبق قانون استخدام یکی از فرزندان آزاده یا جانباز بازنشسته علاوه بر سهمیه استخدامی در همان سازمان محل بازنشستگی پدرم از بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان از سال ۹۳ نامه معرفی برای استخدامی دارم ولی تاکنون هیچ اقدامی برای من انجام نداده اند و جواب سر بالا به من می دهند.

اگر چنین قانونی نیست چرا در معرفی نامه دستور استخدامی ذکر می شود؟ من هزاران مشکل مالی دارم که فقط با سر کار رفتن حل می شود. آیا این درست است که من که طبق قانون شامل چند امتیاز که هم پدرم بازنشسته است و هم آزاده، هم جانباز، هم رسته مرتبط با آن سازمان را دارم هیچ اقدامی برایم انجام نشود و برخی از دوستان من به صرف اینکه آشنایی در آن سازمان دارند یک روزه بعد از فارغ التحصیلی کارمند رسمی شوند؟

 عدالت اداری کجاست؟ من از کدام سازمان باید شکایت کنم؟ چرا هیچ کس هیچ جواب قانع کننده ای به من نمی دهد که الآن ۲۸ سال دارم. تا دو سال دیگر که سی سالم می شود دیگر می گویند که سن قانونی ات برای استخدام گذشته و دیگر هیچ وقت مرا استخدام نخواهند کرد.

شما رابه خدا قسم می دهم اگر کاری از دستتان بر می آید برای من انجام دهید.

با تشکر


کد خبرنگار : 20