تاریخ : 1398,جمعه 11 بهمن17:48
کد خبر : 72255 - سرویس خبری : اخبار

بیانیه ی شورای هماهنگی حزب الله به مناسبت حوادث روزهای اخیر


بیانیه ی شورای هماهنگی حزب الله به مناسبت حوادث روزهای اخیر

شورای هماهنگی حزب الله کشور به مناسبت حوادث تلخ و شیرین چند هفته ی اخیر و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بیانیه ای صادر کرد.

فاش نیوز- شورای هماهنگی حزب الله کشور به مناسبت حوادث تلخ و شیرین چند هفته ی اخیر و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

شورای هماهنگی حزب الله کشور ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) را خدمت حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش، امام خامنه ای (مدضله العالی) و مردم مسلمان ایران تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی عزاداری های، توجه به نکات زیر را متذکر می شود:

1 – در چند هفته ی اخیر حوادث تلخ و شیرین بسیاری بر ملت ما و جبهه ی مقاومت گذشت. اتفاق های بزرگ و درس آموز که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و مقاومت شدند. مجاهدان  بزرگ اسلام، شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و شهید ابومهدی المهندس، بدست شقی ترین و پست ترین انسان ها به شهادت رسیدند. این شهادت ها، عاشورایی، در بین ملت های مسلمان و آزاده بپا کرد، گویی جبهه ی حق و باطل، مصمم تر از قبل دوباره در برابر هم صف آرایی کرده است. دست خدا را در تشییع میلیونی و سیلی محکم سپاه در نابودی پایگاه آمریکایی و عجز دشمن در مقابله با این حمله را مشاهده کردیم. براستی این روزها، ایام الله بود.

2 – اقدام دولت مستکبر آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نقطه ی پایان جریان غربگرایی بود که سال ها با بزک کردن چهره ی پلید دشمن، ادعا می کرد می توان با دیپلماسی پیش رفت و دنیا، دنیای مذاکره و گفت و گو هست. ملت ایران با تشییع ده میلیونی خود از شهدا نشان داد که مطلوب آنها ، مجاهدت و مقاومت است. امت حزب الله به دستگاه دیپلماسی هشدار می دهد که به جز محاکمه و مجازات، حق ندارد در مورد قاتلین شهید سلیمانی، اظهارنظر نماید.

3 – تجربه این چهل سال نشان داده است که دشمنی با انقلاب اسلامی، دشمنی ذاتی است. دشمنی جبهه ی حق و باطل است.  تنها و تنها گزینه ما در برابر این دشمنی توجه به رهنمودهای قرآنی و قوی و قوی تر شدن است. باید مکتب قاسم سلیمانی علاوه بر عرصه نظامی، در عرصه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیز تقویت بشود. برای رسیدن به این هدف لازم و ضروری است که نگاه به داخل تقویت شده و زمینه ی روی کار آمدن جوانان انقلابی و مومن در عرصه مدیریت کلان کشور فراهم بشود.

4 - راه بازگشت به عزت و اقتدار برای امت اسلامی، آگاهی و بصیرت  و ایستادگی در برابر استکبار و نقشه های خباثت آمیز آنها است. طرح موسوم به معامله قرن که با خیانت برخی از سران عرب این روزها در حال پرده برداری است، سعی دارد به رژیم نامشروع و جعلی  صهیونیستی هویت ببخشد. حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریبکار و دروغگو و غاصب، در شرایطی که این رژیم نفس های آخر خود را می کشد، خطای نابخشودنی بزرگی است که  تنها ، پیروزی ملّت فلسطین را به عقب می‌اندازد.

5 –  شهادت حاج قاسم سلیمانی و حضور ده ها میلیونی در مراسم تشییع شهدا در کشورهای منطقه و ابراز همدردی و انزجار از دشمن، معادلات مادی مستکبرین را برهم زد و صحنه ی سیاسی منطقه و جهان را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد. این روزها گفتمان و راهبرد ((اخراج آمریکا)) از منطقه به صورت جدی توسط مبارزین عراقی، لبنانی، سوری و یمنی به صورت جدی دنبال می شود و به خواست عمومی مردم منطقه تبدیل شده است. اخراج آمریکا از منطقه و فروپاشی ابهت دروغین آن جز وعده هایی هست که به زودی محقق خواهد شد. ان شا الله.




 


کد خبرنگار : 19