تاریخ : 1398,یکشنبه 20 بهمن13:05
کد خبر : 72323 - سرویس خبری : اخبار

بعد از ظهر امروز، یکشنبه:

جانبازان با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید پیمان می کنند


جانبازان با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید پیمان می کنند

جانبازان و ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس روز بیستم بهمن ماه برای تجدید پیمان با آرمان های امام و انقلاب، در حرم امام راحل حضور می یابند...

فاش نیوز - جانبازان و ایثارگران در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بعداز ظهر امروز باحضور در مرقد مطهر امام راحل، با اهداف و آرمان های انقلاب، امام خمینی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می کنند.

 به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، با هماهنگی صورت گرفته توسط نمایندگان شبکه ملی ایثارگران و انجمن جانبازان نخاعی با مدیریت برنامه های حرم مطهر، امروز یکشنبه بیستم بهمن ماه ساعت 14:30 جانبازان و ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس برای تجدید پیمان با آرمان های امام و انقلاب، در حرم امام راحل حضور خواهند یافت.

در این برنامه جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهدا با نثار تاج گل، به روح بنیانگرار انقلاب اسلامی و شهیدان ادای احترام خواهند نمود.

بر پایه این گزارش، طبق هماهنگی صورت گرفته، جانبازان می تواتند با ارائه کارت ایثارگری خود از مسیر عوارضی قم، ورودی غربی به داخل حرم امام و صحن شهید مصطفی خمینی وارد شوند تا بصورت منسجم  راس ساعت فوق به زیارت مرقد امام راحل مشرف شوند.

عموم جانبازان نخاعی، ویلچری، قطع عضو، بصیر و ... به منظور ثبت نام، هماهنگی ورود و برنامه ریزی، مشخصات خود را به شماره 09361395573 (جانباز گل محمدی) پیامک نمایند.


کد خبرنگار : 23