تاریخ : 1398,شنبه 19 بهمن19:30
کد خبر : 72387 - سرویس خبری : سینما

《 دیدن این فیلم جرم است 》 دیگر جرم نیست

پروانه نمایش دو فیلم صادر شد



فاش نیوز - اداره کل نظارت بر نمایش، پروانه نمایش دو‌ فیلم را صادر کرد.

به گزارش سرویس سینمای ایران فاش نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، مجوز نمایش فیلم سینمایی«انفرادی» به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، کارگردانی سید مسعود اطیابی و‌ فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به تهیه کنندگی محمد رضا شفاه و کارگردانی رضا زهتابچیان در جلسه‌ صبح روز دوشنبه ۱۴ بهمن شورای صدور پروانه ساخت صادر شد.


 
"دیدن این فیلم جرم است" با موضوع ملتهبی که از گروگانگیری در یک پایگاه بسیج داشت، بهمن‌ ماه سال گذشته در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال تماشاگران روبرو شد اما صدور پروانه نمایش آن علی رغم پیگیری های قانونی سازندگان فیلم، یک سال به تعویق افتاد و امسال همزمان با برگزاری جشنواره سی و هشتم موفق به اخذ پروانه نمایش از شورای صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی شد.

گفته می شد هدف از به تعویق انداختن صدور پروانه نمایش فیلم به جهت انتقادات تندی که مطرح می کرد، این بود که تا پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال ۹۸ به اکران درنیاید.

از آنجایی که این فیلم فصل خوب اکران را در سالی که گذشت از دست داد، باید دید که تلاش تهیه کننده و پخش کننده فیلم برای نمایش اثر در چه زمانی به وقوع خواهد انجامید.


کد خبرنگار : 23