تاریخ : 1398,یکشنبه 20 بهمن18:01
کد خبر : 72398 - سرویس خبری : اخبار

دعوت شبکه ملی ایثارگران از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن


دعوت شبکه ملی ایثارگران از مردم  برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است.

بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی.

شبکه ملی ایثارگران به مناسبت یوم الله 22 بهمن 98 بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:


به مناسبت یوم الله 22 بهمن 98

امام خمینی (رحمت‌الله علیه) : انقلاب ما انفجار نور بود.
   بی شک توصیفی این چنین از انقلاب، بیان کننده تمامی جنبه های  انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر می باشد. نوری که خفاشان خون آشام که در ظلمات دنیای خود می زیستند را دچار سرگردانی و حیرت نمود.
   در طول همه این سالها که دشمنان در تلاش بوده اند  نور انقلاب اسلامی ایران را خاموش کنند، از مرزچهل سالگی عبور کرده و همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود. «یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرن»
   این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است. قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیرش، امام‌خمینی (رحمت‌الله علیه) و در ادامه با رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای، با اقتدار، نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت.
بهمن 57 تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی» آنرا به تحقق بخشیدند و اکنون بیش از چهار دهه، شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از آرمانهایشان محافظت می‌کنند.
    پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را به رهبری مقام عظمای ولایت حضر ت آیه الله امام خامنه ای، درنوردیدند .
   در شرایطی چهل و یکمین سال استقرار جمهوری اسلامی ایران جشن گرفته می شود، که شاهد تلخی ها و شیرینی های متعددی است.
   دستاورد خون شهدای مدافع حرم که به فرماندهی سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی برچیده شدن بساط نحس داعش را رغم زد، و متعاقب آن ترور این سردار شهید توسط منفورترین حکومت ها و اشخاص در عصر حاضر کام مردم ما  را تلخ کرد، اما این تلخی دیری نپایید و با دست قدرتمند سپاهیان اسلام در نیروی هوا وفضا ، به فرماندهی برادر پاسدار سردار حاجی زاده به پایگاه عین الاسد انتقام سختی از جلادان روزگار گرفته شد.
    در حالی که می رفت قلب مردم عزیز کشورمان با این حمله برق آسا کمی التیام یابد با کمال تاسف، سقوط هواپیمای اوکراینی و از دست دادن تاسف بار گروهی از هم وطنان عزیزمان اتفاق افتاد. اما گرچه این اتفاق بسیار ناگوار بود، لکن این موضوع چیزی از عظمت سپاه پاسداران و فرماندهان جان برکف آن نمی کاهد.
    واکنون که در شرف برگزاری چهل و یکمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی هستیم دشمن قدار و شیطان صفت یعنی اسرائیل وآمریکای جنایتکار توطئه دیگری را علیه مسلمانان خصوصاً مردم فلسطین رقم زده اند، و با  طرح ننگین «معامله قرن» در خیال خام خود نابودی فلسطین را می پرورانند، که لازم است مسلمانان جهان خصوصا مردم همیشه در صحنه ایران نسبت به این توطئه کاملا هوشیار باشند.
     همچنین با ورود به"گام دوم انقلاب" که در حقیقت«دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌ پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد و انقلاب را نیز«به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) هست» نزدیک خواهد نمود، کشور عزیزمان در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز قرار دارد، و اینجاست که می بایست مردم عزیز با بصیرت لازم در صحنه انتخابات که از تاکیدات وصیت امام راحل نیز بوده شرکت نمایند، تا از ورود عناصر خود فروخته و دنیا طلب که کرسی مجلس را محل مطامع غیر اخلاقی خود قرار داده اند جلوگیری نمایند.  
    جامعه ایثارگری ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی افتخار آمیز انقلاب اسلامی، با شرکت در راهپیمایی سراسری 22 بهمن که با ایام چهلم سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی همزمان است و همچنین حضور در مرقد مطهر حضرت امام (ره) در روز 20 بهمن ساعت ۱۴/۳۰ با آرمان های امام خمینی(ره) و منویات انقلابی رهبر فرزانه حضرت آیه الله امام خامنه ای تجدید بیعت نموده و از مردم شهید پرور و قهرمان ایران دعوت بعمل می آورد که هر چه با شکوهتر در مراسم یوم الله 22 بهمن شرکت نمایند.
شبکه ملی ایثارگرانaf;i
بهمن 1398


کد خبرنگار : 23