تاریخ : 1398,سه شنبه 29 بهمن18:19
کد خبر : 72400 - سرویس خبری : اخبار

سهمیه قطعی بنزین ایثارگران هفته آینده مشخص می‌شود


سهمیه قطعی بنزین ایثارگران هفته آینده مشخص می‌شود

نشست تصمیم گیری قطعی درباره افزایش یا تثبیت سهمیه سوخت خودروی ایثارگران هفته آینده برگزار می شود...

فاش نیوز -  نشست تصمیم گیری قطعی درباره افزایش یا تثبیت سهمیه سوخت خودروی ایثارگران هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، "حسین اسرافیلی" مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی کشور در گفتگوی اختصاصی با اعلام این مطلب اظهار داشت: قرار شد در روز شنبه هفته آینده نشستی با هدف افزایش سهمیه سوخت خودروی ایثارگران با حضور مسئولان بنیاد شهید و دست اندرکاران وزارت نفت برگزار تا طی آن تصمیم قطعی در مورد نحوه تقسیم بندی سهمیه بنزین ایثارگران اتخاذ شود.

وی افزود: بعد از برگزاری این نشست و تعیین سهمیه بنزین برای گروه های خاص ایثارگران، نحوه و چگونگی آن به سمع و اطلاع جامعه ایثارگری خواهد رسید.

این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس متذکر شد: طی هفته های گذشته جلسات مختلفی با موضوع اختصاص سهمیه سوخت با مسئولان دست اندرکار دولتی داشتیم که تصمیم بر این گرفته شد میزان سهمیه ها پس از تعیین و تثبیت اطلاع رسانی شود. اگر چه اصل سهمیه روزانه که در حال حاضر200 هزار لیتر برای ایثارگران جسمی و حرکتی است تغییر نخواهد یافت اما احتمال افزایش آن نیز وجود دارد.

اسرافیلی در خصوص برخی طرح ها و پیشنهادات برای افزایش سهمیه بنزین روزانه جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: همانطور که در هفته گذشته اعلام شد، در حال حاضر میزان مصرف سهمیه جامعه ایثارگری 200 هزار لیتر در روز تعیین شده است اما این مقدار پس از نشست هفته آینده برای گروه های خاص ایثارگری تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی کشور یادآور شد: با پیگیری های بنیاد شهید و شبکه ایثارگران و جانبازان نخاعی، الحمدالله تاکنون سهمیه 200 هزار لیتری جامعه ایثارگری به تثبیت رسیده است اما نوع توزیع و تقسیم بندی برای گروه های خاص بستگی به نشست هفته آینده دارد که پس از

تعیین سهمیه اعلام خواهد شد.

وی در پایان از تلاش و پیگیری های مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت نفت در تعیین و اختصاص سهمیه سوخت خودروی جانبازان جسمی و حرکتی تقدیر و تشکر کرد. 

** معرفی

پایان


کد خبرنگار : 23