تاریخ : 1398,سه شنبه 29 بهمن14:30
کد خبر : 72408 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

یک مادر شهید بسیار گرفتار!



زرین - جناب آقای شهیدی! امیدوارم روزی حداقل وجدان خودت را قاضی کنی که چه کاری برای فرزندان جانباز و برادران شهید انجام داده ای. بنده مادر شهید و همسر پاسدار جانباز زمان هفت سال چنگ تحمیلی که مدت 15 سال به خاطر تنگی نفس حاصل از مواد شیمیایی فوت کردن خواهشاً به درد دل این مادر شهید توجه بفرما و جوابی جناب شهید بنده سه فرزند دارم که به خاطر بیکاری دامنگیر اعتیاد بوده که یکی شان با وجود زن و بچه به خاطر عدم تجربه کافی سرش کلاه گذاشتن و 95 میلیون تومان قرض بار آورده.

 اکنون مدت 11 ماه در زندان کامیاران که هیچ گونه توانایی ازادی ایشان ندارم و تا آخر عمر باید اونجا باشد و زن و بچه اش بدون هیچ گونه سر پناه پولی برای رضای خدا در خانه برادرشان هستن. انتظارم حتی المقدور کمکی در حق فرزندانم کنید. دوا اینه.

  پسر دیگرم هم به خاطر بیکاری و بی کسی ویلان این شهر اون شهر بیکار و آواره داخل جدول می خوابد و پسر دیگر هم که پیش خودم است اونم به خاطر بیکاری.... حداقل اونو به عنوان جاروکش شهرداری و نظافتچی سر کار ببرید. خداییش منبع درآمد ما همون حقوق بنیاد شهید است با کلی از قرض وقوله که دوتا از پسرام ببار اوردن.

از ریاست محترم عاجزانه درخواست انتظار پیگیری دارم بخار حرمت خون شهید و جانبازم قسمت می دهم امیدوارم پیگیر حضر تعالی در این زمینه دردی بر مرهم و دل سوخته این خانواده بی کس وکار باشید لطفا.

در صورت نیاز  


کد خبرنگار : 20