تاریخ : 1398,دوشنبه 21 بهمن14:41
کد خبر : 72410 - سرویس خبری : سینما

در نهمین روز از جشنواره فیلم فجر؛

شهاب حسینی حسابی از خجالت تحریمی ها درآمد!


شهاب حسینی حسابی از خجالت تحریمی ها درآمد!

استاد پیشکسوت سینما که روند کاری‌اش در سال های گذشته پیش روی تماشاگر است، امسال باز هم فیلمی می‌سازد که مطمئن است برخورد بدی با اثرش می‌شود و آن روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کند و سنگ بنایی را می‌گذارد که نتیجه‌اش چیزی جز نفرت‌پراکنی نیست و بقیه را هم در یک آمپاس اخلاقی قرار می‌دهد...

فاش نیوز - سید شهاب حسینی در واکنشی جالب در مقابل کسانی که در اقدامی رسوا اقدام به همصدایی با دشمن و تحریم جشنواره کرده اند ولی فیلمشان در جشنواره حضور دارد، با اشاره به مسعود کیمیایی گفت: من نمی‌توانم ساکت بنشینم که استاد پیشکسوت سینما که روند کاری‌اش در سال های گذشته پیش روی تماشاگر است، امسال باز هم فیلمی می‌سازد که مطمئن است برخورد بدی با اثرش می‌شود و آن روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کند!


 در نشست خبری فیلم «شین» که که شامگاه شنبه نوزدهم بهمن برگزار شد گفت: من نمی‌توانم ساکت بنشینم که استاد پیشکسوت سینما که روند کاری‌اش در سال های گذشته پیش روی تماشاگر است، امسال باز هم فیلمی می‌سازد که مطمئن است برخورد بدی با اثرش می‌شود و آن روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کند و سنگ بنایی را می‌گذارد که نتیجه‌اش چیزی جز نفرت‌پراکنی نیست و بقیه را هم در یک آمپاس اخلاقی قرار می‌دهد. این بی‌انصافی است که آدم آنقدر خودخواه باشد و به نوعی حرف بزند که ملاحظه ی هیچ‌کس را در آن نکند.

فیلم سینمایی «خون شد» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی، در سانس نخست ساعت ۱۳:۳۰ روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در پردیس سینما گالری ملت به نمایش درآمد.

 برگزار کنندگان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، به دلیل عدم حضور مسعود کیمیایی در پردیس سینمایی ملت، سینمای رسانه ها، اجازه ی برگزاری نشست پرسش و پاسخ فیلم «خون شد» را ندادند.

 پیش از نمایش فیلم نیز ۳ تن از عوامل فیلم، جواد نوروزبیگی (تهیه کننده)، علی رضا زرین دست (فیلمبردار) و لیلا زارع (بازیگر) بر روی سن حضور پیدا کردند و هرکدام به فراخور برای لحظاتی کوتاه به اهالی رسانه که برای تماشای فیلم در سالن حاضر شدند، خیر مقدم گفتند.

  فرزاد حسنی، مجری جلسات نشست پرسش و پاسخ فیلم ها در روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه، در ابتدای نشست پرسش و پاسخ فیلم سانس بعد یعنی فیلم «دشمنان»، در ارتباط با دلیل عدم برگزاری نشست فیلم «خون شد» توضیح داد: مسئولان برگزاری جشنواره، عدم حضور آقای کیمیایی را علت برگزار نشدن نشست عنوان کردند. به این دلیل که برگزارکنندگان، مولف و صاحب معنوی فیلم را کارگردان می‌دانند و در نشست پرسش و پاسخ، اکثر سوال‌ها معطوف به کارگردان است. از همین رو، نشست این فیلم را لغو کردند.

ماه گذشته، در حالی که فیلم «خون شد» تازه ترین ساخته ی «مسعود کیمیایی» برای حضور در بخش مسابقه (سودای سیمرغ) سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود، این کارگردان با انتشار ویدیویی، از حضور در این جشنواره انصراف داد.

 ساعتی پس از آن، «جواد نوروزبیگی»، تهیه کننده ی این فیلم در پی اعلام انصراف مسعود کیمیایی از حضور فیلم «خون شد» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: «خون شد از جشنواره فجر کنار نمی‌رود. فیلم «خون شد» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و نمایش داده می‌شود اما با احترام به نگاه و نظر آقای کیمیایی، تقاضای ما این است که فیلم در بخش کارگردانی داوری نشود و در مابقی بخش‌ها، مورد قضاوت قرار گیرد.


کد خبرنگار : 23