تاریخ : 1398,جمعه 25 بهمن12:53
کد خبر : 72467 - سرویس خبری : عکس

شکوه ۲۲ بهمن و حضور جانبازان نخاعی در اهواز/تصاویر


شکوه ۲۲ بهمن و حضور جانبازان نخاعی در اهواز/تصاویر

صبح ۲۲ بهمن ۹۸، طلیعه چهل و یکمین فجر انقلاب در حالی طلوع کرد که معطر به عطر و بوی بهشتی شهید سردار سلیمانی بود.

جعفری

فاش نیوز - صبح 22 بهمن 98، طلیعه چهل و یکمین فجر انقلاب در حالی طلوع کرد که معطر به عطر و بوی بهشتی شهید سردار سلیمانی بود.

  22 بهمن امسال، مردم همیشه در صحنه انقلاب و ولایتمدار اهوازی یک بار دیگر با حضوری پرشور و وصف نشدنی برای بزرگ و قوی شدن انقلابشان در میدان شهدا جمع شدند و جشن گرفتند در حالی که این جشن مصادف شده بود با چهلمین روز شهادت یکی از نام آورترین مدافعان انقلاب، سپهبد شهید سردار سلیمانی. در واقع دهه فجر امسال، فجر قاسم سلیمانی بود.

امسال در دست مردم دو عکس جلوه ویژه ای داشت. عکس بنیانگذار انقلاب روی پرچم زیبای ایران اسلامی و عکس سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی. 

 امسال خانواده بزرگ ایثارگران پرشورتر حضور داشتند و حقیقت این بود که شهادت سردار باعث شده بود که که داغشان تازه شود. این حس و حال در کلامشان و چهره شان کاملا مشهود بود و می گفتند خون پاک سردار سلیمانی باعث شده مردم با تعصبی بیشتر از سال های قبل در راهپیمایی شرکت کنند.

 من، صبح علی الطلوع خودم را رساندم میدان شهدا. آنجا، بنیاد شهید و مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان ایستگاه صلواتی دایر کرده اند. خورشید که گیسوان طلایی اش را انداخت روی دیوار ساختمان های چند طبقه اطراف میدان شهدا، مردم اهواز دسته دسته از چهار طرف میدان شهدا دور هم جمع شدند و شانه به شانه هم ایستادند. خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم در کنار ایستگاه صلواتی می ایستادند. در آن هوای سرد جانبازان نخاعی هم آمدند. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، مهندس فرجی که کنار ایثارگران ایستاد، جمع خوبان کامل شد.

مراسم راهپیمایی، به طرف چهارراه آبادان بود. سیل خروشان اهوازی ها در حالی که علیه سیاست های مداخله گرانه اجانب غربی شعار می دادند به طرف مقصد راه افتادند.

 در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن 98 در اهواز، آیت‌الله عباس کعبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای مردم سخنرانی کرد و سپس قطعنامه یوم الله ۲۲ بهمن قرائت شد که در آن اشاره شده بود مردم با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان می کنند و عزم جدی برای انتقام خون سردار دلها شهید سلیمانی دارند.

در این بیانیه همچنین اشاره شده بود که نقض تعهدات پی در پی غربی ها در موضوع برجام نشانه محکمی بر چرایی بی اعتمادی مردم ایران نسبت به آمریکایی ها و غربی ها است.

 از دیگر موضوعات بیانیه اشاره به انتخابات اسفند ماه 98، معامله ننگین قرن و هوشیاری همگان در برابر نفوذ نااهلان در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، همت جهادی و اهتمام جدی مسئولین برای پاسخگویی صادقانه و عملی به مطالبات به حق مردم به‌ ویژه در زمینه اشتغال، ازدواج جوانان، معیشت، مبارزه با تورم و گرانی افسار گسیخته، تحقق عینی اقتصاد مقاومتی با رونق تولید، ایستادگی و مقاومت شجاعانه در برابر نظام سلطه و پرهیز مطلق مقامات کشوری به ویژه دولتمردان از هر نوع حاشیه‌سازی بود.

 

جعفری


کد خبرنگار : 20