تاریخ : 1398,دوشنبه 28 بهمن17:05
کد خبر : 72516 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

۷ سال بدون سِمت!



حامد مهردادفر - خیلی درد دارم از نامهربانی های دولت مردان نه همه افرادی که مخالف حضور فرزندان ایثارگر در ادارات هستند و با هزار ترفند و بدتر نه تنها قانون را می فهمند ولی خود را مجاز به تفسیر می دانند. چیزهای به درد بخور قبول و به درد آنها و ایده آنها جور نیست حذف می کنند.

  بنده سال ۹۱ به جای پدرم که از کار افتاده هست با اعلام مستقیم خود شرکت ملی گاز و گرفتن تعهد از پدرم خواستار استخدام فرزندان اند تا چارت آنها خالی نباشد و من را استخدام رسمی کردند ولی سه ماه از شروع کار نگذشته بود شروع به بهانه سازی پاپوش سازی برای یک جوان ۲۰ ساله چه تهمت هایی نزدند و بنده را به کمیته تخلفات فرستادن و چون به نتیجه نرسیدن به گزینش ارجاع دادند.

 الان ۷ سال است بنده بلا سمت هستم. هرچه جواب می خواهم بدتر رفتار می کنند بگذریم توهین هم می کنند گناه من چه بوده چون فرزند کسی هستم به خاطر دفاع از وطن و مراد خویش ناقص و مجروح شده و به درد نمی خورد!

دوستان محترم از شما خواهشمندم بنده را کمک کنید تا به حق خودم برسم قانون خدمات گشوری فقط حکم گمیته تخلفات در محکوم کردن را ملاک می داند و تازه جرایمی هم گذاشته اند ولی بنده تبرئه شدم از اتهام ها ولی الان گه گزینش خواستار بازگشت بنده هست مدیر عامل مستقیم گفت من نمی خوام و گفت خودم باید استفا بدم تا خلاص شوم.

خواهش می کنم کمک کنید و جلوی قدرت طلبی اشخاص را بگیرید. بیشتر چون امثال من زیاد هستند کمک به یگ نفر به معنی چندین نفر می باشد من کسی را ندارم پدرم مجروحیت حرکت را هم گرفته از او شما کمک گنید اگر خواستید مدارک این چند ساله دوندگی را بفرستم ممنون.


کد خبرنگار : 18