تاریخ : 1398,سه شنبه 29 بهمن13:51
کد خبر : 72531 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

رجوع به تجربه انتخابات قبل



جانباز امضامحفوظ - موضوع بسیار مناسب مطرح شده اما لازم است یادآوری کنیم انتخابات گذشته قبل از خروج آمریکا از برجام بود و مردم به برجام امیدوار بودند گرچه رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم خوش بینی به عملکرد آمریکا هشدار داد لیکن در آن مقطع تاریخی مردم بسیار امیدوار بودند.

  علی ایحال یکی از معضلات انتخابات نرم افزار تلگرام است که مدت ها قبل، تبلیغات نامزدها در کمپین ها به طور خلاف قانون آغاز شده بود و اینطور وانمود شده که هر شخصی به کمپین وارد شد یا عضو گروه تلگرامی گردیده موظف است به همان نامزد رای بدهد که هرگز اینطور نیست بلکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم میبایست بر حسب وظیفه ملی و شرعی با آگاهی و تحقیق کامل نامزد اصلح را انتخاب نمایند و از هیچ گونه کمپین و رای در معذورات اخلاقی به شدت خودداری شود.

  چنانچه وقایع و تجربه تاریخی انتخابات در کتابی ثبت شود خواهیم دید که شرایط انتخابات کاملا" مشابه تکرار شده لذا یکی از مهم ترین آگاهی دادن به مردم رجوع به شرایط انتخابات گذشته است تا تجربه گذشته نهایت استفاده و بهره برداری به عمل آید تا مردم دو مرتبه از یک سوراخ گزیده نشوند.

 به یاد داریم همین شرایط امروز جامعه پس از دولت سازندگی وجود داشت و به علت عدم آگاهی مردم از تبلیغات شوم دشمنان، با کمال تاسف مجلس در دام غرب گرایان اقتاد و صدمات هنگفتی از جمله فروش نفت به بشکه ای 10 دلار و ناهنجاری سیاسی به کشور وارد شد.

 لذا امروز نیز عینا" همان شرایط تکرار شده اما خوشبختانه مردم هشیار هستند و یقین داریم نامزدهای اصلح و انقلابی و در راستای ولایتمدارای انتخاب خواهند شد زیرا در مقطع حساس تاریخی قرار داریم که تبلیغات وسیع دشمنان در اثر پیروزی های بزرگ و سرنوشت ساز اخیر سپاه پاسداران همچون حرکت بر لبه شمشیر تصور می شود و دقت بسیار زیاد مردم در انتخابات سرنوشت آینده کشور را سرعت خواهد بخشید.


کد خبرنگار : 20