تاریخ : 1398,سه شنبه 29 بهمن15:10
کد خبر : 72538 - سرویس خبری : اخبار

ایجاد بانک اطلاعات مناسب‌سازی برای نخستین‌بار در کشور



مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایجاد بانک اطلاعات مناسب‌سازی (بام مناسب‌سازی) برای اولین‌بار توسط یکی از تشکل‌های مردم‌نهاد خبر داد.

ایجاد بانک اطلاعات مناسب‌سازی برای نخستین‌بار در کشور

خداکرم کولیوند، مدیرکل مسکن و امور گلزارها و رئیس کمیته نظارت و حقوقی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی، گفت: بانک اطلاعات مناسب‌سازی برای اولین‌بار در ایران توسط انجمن باور که یکی از تشکل‌های مردم نهاد است، پایه‌ریزی شده و مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به اماکن مناسب و قابل‌دسترس با دسته‌بندی امـاکن تفریحی، فرهنگی و ورزشی، حمل‌ونقل، تجاری، بهداشتی و درمانی اداری مناطق و شهرها و پاره‌ای اطلاعات دیگر در خصوص موضوعات مناسب‌سازی محیط برای بهره‌منـدی افراد دارای معلولیت در این بانک جمع‌آوری‌شده و قابل‌دسترسی برای عموم افراد جامعه قرار گرفته است.

وی افزود: اطلاعات مربوط به این بانک توسط مدیر پروژه بانک اطلاعات مناسب‌سازی و عضو انجمن باور در سی و هفتمین جلسه کمیته نظارت و حقوقی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور که در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد مطرح‌شد.

رئیس کمیته نظارت و حقوقی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی با اشاره به تصویب وظایف دبیرخانه این ستاد گفت: تشکیل بانک اطلاعات مناسب‌سازی در این کمیته مطرح و پس از بررسی‌های لازم توسط انجمن باور اجرایی شد. همچنین در نظر داریم تا اطلاعات مناسب‌سازی تمامی اماکن اعم از دولتی و غیردولتی به‌طور گسترده در بانک اطلاعـات مناسب‌سازی تجمیع شود.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم