تاریخ : 1398,شنبه 03 اسفند15:01
کد خبر : 72641 - سرویس خبری : اخبار

ایثاری دوباره با شهادت یک جانباز نخاعی

جانباز نخاعی "محمدرضا رجبی" به شهدا پیوست


جانباز نخاعی

جانباز قطع نخاعی "محمدرضا رجبی" صبح امروز پس از سال ها مجاهدت و صبوری در فراق یاران شهیدش، به کاروان شهدا ملحق و به شهادت رسید.

فاش نیوز - جانباز قطع نخاعی "محمدرضا رجبی" صبح امروز پس از سال ها مجاهدت و صبوری در فراق یاران شهیدش، به کاروان شهدا ملحق و به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار ما، جانباز نخاعی محمدرضا رجبی روز پنج شنبه یکم اسفند ماه بر اثر عارضه قلبی به بیمارستان اعزام شد و تحت مراقبت ویژه قرار گرفت.

بنا براین گزارش با توجه به اینکه شدت عارضه به حدی بود که وی به کما رفته بود، علی رغم تلاش کادر پزشکی، متاسفانه با وخامت حالش، بالاخره صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

شهید رجبی در مقام شهادت نیز بار دیگر فرهنگ ناب ایثار و از خود گذشتگی را معنایی دوباره بخشید و طبق وصیت وی، امروز بعدازظهر اعضای بدنش به بیماران دردمند و نیازمند پیوند زده خواهد شد.

 شهید محمدرضا رجبی از جانبازان ساکن در شهرک شاهد تهرانپارس بود که در عرصه کارهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی فعالیت بسیاری داشت و سالیان متمادی نیز در رشته بسکتبال با ویلچر در مسابقات مختلف استانی و کشوری شرکت کرده بود.

  لازم به ذکر است که پیکر مطهر جانباز شهید رجبی فردا ساعت 9:30 صبح از مسجد قمر بنی هاشم (ع) واقع در شهرک شاهد تهرانپارس تشییع شده و به مشهد اردهال در کاشان منتقل شده و بعداز ظهر فردا یکشنبه، طبق وصیت وی، در همان جا در جوار دیگر همرزمان و شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم بزرگداشت و ختم وی متعاقبا" اطلاع رسانی می شود.


کد خبرنگار : 23