تاریخ : 1398,یکشنبه 04 اسفند12:25
کد خبر : 72663 - سرویس خبری : اخبار

مراسم تدفین جانباز شهید محمدرضا رجبی امروز برگزار می شود


مراسم تدفین جانباز شهید محمدرضا رجبی امروز برگزار می شود

مراسم تشییع و بزرگداشت جانباز نخاعی شهید «محمدرضا رجبی» در تهران و مشهد اردهال برگزار می گردد...

فاش نیوز - مراسم تشییع و بزرگداشت جانباز نخاعی شهید «محمدرضا رجبی» در تهران و مشهد اردهال برگزار می گردد.

 بر پایه این گزارش، پیکر جانباز نخاعی شهید، محمدرضا رجبی امروز از ساعت 9/30 در شهرک شاهد تهرانپارس و با حضور جانبازان و ایثارگران و دیگر اقشار مردم قدرشناس تشییع می شود و پس از تشییع به مشهد اردهال منتقل خواهد شد.

همچنین پیکر پاک این جانباز شهید امروز پس از تشییع و تدفین در زادگاهش، مشهد اردهال کاشان، به خاک سپرده خواهد شد.  

علاوه براین، مراسم بزرگداشتی نیز امشب چهارم اسفند ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مشهد اردهال، محله حاج حسینی ها، مسجد امام حسین (ع) برگزار می گردد.

همچنین مجلس تذکر، ختم و یادبودی نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه در محله تهرانپارس، خیابان جشنواره، چهار راه سیدالشهداء، خیابان معینی نژاد، شهرک شاهد، مسجد قمربنی هاشم (ع) برگزار خواهد شد.



 مراسم شب هفت شهید محمدرضا رجبی نیز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ روز پنج شنبه هشتم اسفندماه در کاشان، محله حاج حسینی ها، مسجد امام حسین علیه السلام، منعقد خواهد شد و بعدازظهر همان روز نیز خانواده، جانبازان و بستگان شهید از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ بر سر مزار مطهرش حضور خواهند یافت.

جانباز نخاعی شهید، محمدرضا رجبی از جانبازان ساکن در شهرک شاهد تهرانپارس و از جانبازان فعال و مخلص و مومن، دیروز صبح در اثر فشارخون بالا و عارضه خونریزی مغزی به شهدا پیوست و اعضای بدنش نیز در بیمارستان مسیح دانشوری به بیماران نیازمند اهدا گردید.


کد خبرنگار : 20