تاریخ : 1398,یکشنبه 04 اسفند15:42
کد خبر : 72667 - سرویس خبری : متن ادبی

از صیاد تا سلیمانی



فاش نیوز -  زنی نشست و زایید بهزاد را، بهزاد آرایشگر را، تا شمیم خوشبوی عطر محمدی ازهزاران کیلومتر دورتر از فراز کوه ها و دشت ها، کویرها و دریاها به مشام رساند، آسیمه سر، مست و مدهوش به طرف آن نسیم خوش راهی گردد تا روزی که پس از سال ها سرگردانی، چشم به دیدار محمد (ص) روشن‌ نماید و با وجود اشراف قریش، او دیهیم افتخار برادری رسول الله (ص) را بنام سلمان فارسی بر سر نهد.

چهارده قرن گذشت، اسلام را خار چشم یهود یافتند. تصمیم گرفتند که عتبات را ابتدا در سوریه و عراق و سپس در ایران شخم بزنند که فرزندی از فرزندان زهرای اطهر (س) علم بر دوش قد برافراشت و به هزاران سلمان فارسی ندا داد که‌ اسلام را دریابید.

آن سلمان‌ تبدیل به سلمان ها در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و انتظامی و بسیج‌ مردمی، نه تنها در ایران بل در کل منطقه و جهان شد.

سردار سپهبد صیاد شیرازی در سال ۷۸ و بیست سال بعد سردار سپهبد قاسم سلیمانی پرچم‌ شهادت را به اهتزاز درآوردند؛ هرچند در این بین هزاران حججی و همّت و باکری و جهان آرا، از جام زهر آلود دشمن نوشیدند و آرمیدند.

ای فرزندان شایسته ایران و برادران سلمان فارسی و فرزندان روح‌الله تا نابودی رژیم ددمنش آمریکا و محو اسراییل جنایتکار از نقشه جهانی، پیشاپیش شهادتتان مبارک باد.

م. مشکی زاده


کد خبرنگار : 19