تاریخ : 1398,چهارشنبه 14 اسفند13:30
کد خبر : 72947 - سرویس خبری : اخبار

در شهادت مدافع حرم شهید حجت الاسلام جناب آقای سید علی احمدی زنجانی



بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا به فیض عظمای شهادت نائل و روح پاکش با حضرت سیدالشهداء (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید.

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا به فیض عظمای شهادت نائل و روح پاکش با حضرت سیدالشهداء (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید

این بار شهید والا مقام حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید علی احمدی زنجانی، ندای عاشورایی ولی زمان خویش را لبیک گفت و آزادانه و سرافرازانه در راه دفاع از حریم ائمه سادات (س) آسمانی شد.

 پیام تبریک و تسلیت رئیس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت شهادت مدافع حرم شهید حجت الاسلام جناب آقای سید علی احمدی زنجانی به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین؛

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان، به فیض عظمای شهادت نائل و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ویژه حضرت سیدالشهداء (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید.

این بار شهید والا مقام حجت الاسلام و المسلمین جناب اقای سید علی احمدی زنجانی، ندای عاشورایی ولی زمان خویش را لبیک گفت و آزادانه و سرافرازانه در راه دفاع از حریم ائمه سادات (س) آسمانی شد.

 اینجانب، با تبریک و تسلیت عروج عاشقانه شهید مدافع حرم حجت الاسلام و المسلمین جناب اقای سید علی احمدی زنجانی به محضر امام عصر (عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همه ملت ایران، مردم شهیدپرور استان زنجان و شهر صائین قلعه بویژه خانواده معزز این شهید، از خداوند عاجزانه مسألت می‌کنم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) قرار دهد.


منبع : برنا زنجان