تاریخ : 1398,پنجشنبه 15 اسفند20:22
کد خبر : 73035 - سرویس خبری : استان ها

خدمات غیرحضوری بنیاد جهت حفظ سلامت و تردد جامعه ایثاگری گیلان



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به لزوم ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به ایثارگران گفت: با توجه به شیوع بیماری تنفسی و ویروسی کرونا و به منظور حفظ سلامت جامعه معزز ایثارگران و کاهش ترددهای غیرضرور ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه می‌دهد.

 
 عبدالله پاکاری ضمن تاکید بر پاسخگویی به جامعه ایثارگری از طریق میز خدمت الکترونیکی، افزود: ایثارگران می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی ایثار به آدرس www.isaar.ir از خدمات برخط با ثبت درخواست های متنوع به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

پاکاری ادامه داد: همچنین خانواده های شاهد و ایثارگر می توانند از طریق نصب نرم افزار «همراه ایثار» ویژه تلفن همراه از کلیه خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد:خطوط تلفنی 1616 در تمامی شهرستان‌ها در ساعات اداری آماده پاسخگویی به جامعه ایثارگری هستند و همچنین ایثارگران عزیز می‌توانند در تمامی مدت شبانه روز از طریق سامانه پیامکی 30007572 پیشنهادات، مشکلات و انتقادات خود را مطرح نمایند.

پاکاری در پایان گفت: دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان در جهت تسهیل در امور ایثارگران، معرفی نامه های عمومی ایثارگری را صادر می‌کنند.


منبع : ایثار