تاریخ : 1398,پنجشنبه 15 اسفند20:29
کد خبر : 73037 - سرویس خبری : استان ها

توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه ایثارگران کرمانشاه



مدیرکل بنیاد کرمانشاه از توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه ایثارگران استان کرمانشاه خبر داد.

 
تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه ایثارگران کرمانشاه

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بنیاد کرمانشاه برحسب وظیفه ذاتی و اخلاقی خود و در همان ساعات اولیه شیوع این بیماری با فراخوان شورای معاونین و تشکیل ستاد پدافند غیرعامل تصمیمات و اقدامات خاصی را اتخاذ و به مرحله اجرا درآورد.

مدیر کل بنیاد کرمانشاه گفت: تشکیل نشست ستاد پدافند غیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و نیز جلساتی در خصوص بررسی و اتخاذ تدابیر مقتضی در سطح استان ازجمله اقدامات این ستاد بوده است.
حجت‌ الاسلام عسگری گفت: در همین راستا همه شهرستان‌ها مکلف شدند با حوزه‌های بهداشت و درمان و نیز فرمانداری‌های مربوطه رایزنی و هماهنگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

مسئول بنیاد استان ادامه داد: همچنین همکاران ما در ادارات بنیاد در شهرستان‌های تابعه موظف شدند با فعال‌سازی پزشکان پایش سلامت موارد مشکوک را سریعاً بررسی و مراتب را به‌صورت ویژه به مراکز بهداشت درمان گزارش تا اقدامات مقتضی صورت پذیرد.
وی اختصاص پک بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده و دستکش ویژه جانبازان 70 درصد و جانبازان شیمیایی حاد با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی و تحویل آن در درب منازل آنان و همچنین ضدعفونی کردن مراکز ورزشی، مؤسسه ایثار و محیط اداری را از دیگر اقدامات این بنیاد برشمرد.

حجت‌الاسلام عسگری همچنین اطلاع‌رسانی مستمر به عزیزان ایثارگر از طریق پیامک به‌منظور پیش‌گیری از ویروس کرونا و نیز تهیه دستکش و مواد ضدعفونی ویژه همکاران بنیاد و نیز تعطیلی مراسمات، سالن‌ها و مکان‌های ورزشی وابسته بنیاد را ازجمله دیگر اقدامات بنیاد کرمانشاه عنوان کرد.


منبع : ایثار