تاریخ : 1398,جمعه 16 اسفند15:03
کد خبر : 73045 - سرویس خبری : اخبار

کادر درمان مقابله با کرونا از جنس رزمنده‌های دفاع مقدس



نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: پزشک و پرستاری که در حال معالجه و یا مقابله با ویروس کرونا است، مانند همان رزمنده سال‌های دفاع مقدس است و کار این عزیزان بسیار مهم، اساسی و مورد اجر و پاداش الهی خواهد بود.

کادر درمان مقابله با کرونا از جنس رزمنده‌های دفاع مقدس هستند

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی شنبه شب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: باید این بیماری کرونا توسط مسؤولان به نحو احسن و کامل مدیریت شود اما در کنار این مدیریت، پناه بردن به خدا و نترسیدن از این حوادث شرط است.

وی عنوان کرد: ترساندن و مضطرب کردن مردم و جامعه در این شرایط یک خیانت بزرگ محسوب می‌شود، مردم اخبار را از منابع موثق و رسمی دنبال کنند.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: همه موظف هستند که طبق نظر کارشناسان بهداشتی اقدام و توصیه‌های مطرح شده را عملیاتی کنند.

وی افزود: پزشک و پرستاری که در حال معالجه و یا مقابله با ویروس کرونا است، مانند همان رزمنده سال‌های دفاع مقدس است و کار این عزیزان بسیار مهم، اساسی و مورد اجر و پاداش الهی خواهد بود.

شفیعی عنوان کرد: در چنین حوادثی جامعه ما در معرض یک دشمن قسم خورده قرار می‌گیرد که به تمام مظاهر دینی ما حمله‌ور می‌شود، چین که یک جامعه کمونیستی است و طبق قانون آنها ابراز شعائر دینی در آن ممنوع است اما در پی این حادثه به مراکز دینی اجازه دعا کردن داده است.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: متاسفانه در حادثه کرونا امپراطوری رسانه به صورتی عمل کرده که انگار ویروس کرونا از ایران به کشورهای دیگر صادر شده است و این نشان دهنده روی استکبار جهانی است.

شفیعی اظهار کرد: کرونا اصلی بی‌بی‌سی خبیث است که متخصص وارونه کردن تمام واقعیت‌ها است و سعی بر آشوب و تفرقه و برهنه زدن فضای روانی جامعه دارد.

وی همچنین متذکر شد: در حادثه کرونا طب سنتی یک دکان و بازاری مردود است، قرارگاه مبارزه با کرونا فقط وزارت بهداشت است.


منبع : فارس