تاریخ : 1398,چهارشنبه 21 اسفند14:44
کد خبر : 73181 - سرویس خبری : باغ بهشت

وصیت نامه شهید «محمدرضا آزادی»


وصیت نامه شهید «محمدرضا آزادی»

تقاضا دارم که جبهه ها را فراموش نکنند و هرکس به هر صورت می تواند جبهه ها را یاری نماید.

فاش نیوز - تقاضا دارم که جبهه ها را فراموش نکنند و هرکس به هر صورت می تواند جبهه ها را یاری نماید.

نام شهید : محمدرضا

نام خانوادگی : آزادی

تاریخ : 22/12/ 63

محل شهادت : شرق دجله

موضوع : وصیت نامه

بسمه تعالی

اشهد ان لا اله الی الله و اشهد انَّ محمد رسول الله و اشهد انَّ علی و اولاده المعصومین حجة الله.

  من محمدرضا آزادی شهادت می دهم که نیست خدائی جز خدای یکتا و حضرت محمد رسول و فرستاده خداست و حضرت امیر المؤمنین و فرزندانش حجت خدا بر مومنین و مومنات هستند. ابتدا می گویم باور کنید هیچ نمی خواهم تعارف نمایم و صریح می گویم آنچه باعث شد به جبهه بیایم در ابتدا ادای تکلیف و بعد اطاعت از امر امام امت خمینی کبیر بود و چقدر خوشحال هستم که تکلیف خود را از میان دو لبی می شنوم که همیشه ذکر خدا از میان دو لب جاری ست.

 امت شهید پرور! خانواده گرامی! باور کنید و قدر این نعمت را بدانید. نعمتی که گیر هر امتی نمی آید. امام را اطاعت کنید. دعا کنید. خوشحال کنید. با گوش دادن و عمل به آنچه می گوید. امت شهید پرور! نکند خدایی ناکرده بر اثر طولانی شدن جنگ و تهدیدات ابر جنایتکاران دست از امام و جنگ بردارید و البته یقین دارم که چنان حدسی در مورد شما خطاست، جبهه ها را فراموش نکنید. رزمندگان را، این فرزندان رشید اسلام و این یاوران امام خمینی را دعا کنید؛ یاری کنید.

  خانواده گرامی! همیشه و همه وقت در خط امام و در نتیجه انقلاب اسلام باشید. غلامرضا جان از خانواده به خوبی سرپرستی کنی چرا که سرپرست اصلی خانواده خداست. با آنها مهربانتر باش. نگذار کسی حرفی بر علیه انقلاب و اسلام و خدایی نکرده امام بزند.

 از مسئولین امر تقاضا دارم جلوی اشاعۀ خدایی ناکرده فحشا را در شهر بگیرند. امت شهید پرور خانواده هایی را که در خط قرآن و انقلاب اسلامی نیستند آگاه سازید. هشدار دهید. خواهران گرامی منظور با خواهران خودم نیست. با همه خواهران است. نکند خدایی ناکرده با سر برهنه یا حجاب بد به خیابان ها بیائید. من اینجا هستم می دانم که برادران رزمنده از این صورت چقدر ناراحت می شوند. نکند سبب ناراحتی رزمندگان را شما فراهم سازید که در پیشگاه خدا مسئولید.

 در پایان از دوستان و آشنایان تقاضا دارم که جبهه ها را فراموش نکنند و هرکس به هر صورت میتواند جبهه ها را یاری نماید. از همه دوستان و آشنایان، فامیل تقاضا دارم که اگر بدی از من دیده اند مرا حلال نمایند و شاید روزی خدای ناکرده پشت سر کسی حرفی زدم که خاضعانه تقاضا دارم مرا حلال نمایند. از همه دوستان و آشنایان تقاضا دارم که زیاد به دنیا دل نبندند که باید روزی رفت و در آن روز انسان هرچقدر وابستگی کمتری به دنیا داشته باشد ( یعنی هر چیز غیر خدا ) راحتتر وداع می گوید و می خواهم که برای من همیشه دعا کنید دعا کنید که خدا امام را عمر طولانی عنایت فرماید، رزمندگان را پیروز نماید و اسلام را در جهان نصرت عنایت فرماید.

والسلام

 18/2/63

پایان وصیت نامه برادر شهید محمدرضا آزادی


کد خبرنگار : 23