تاریخ : 1398,شنبه 24 اسفند15:50
کد خبر : 73277 - سرویس خبری : سینما

مسعود نجفی در گفت و گو با خبرگزاری مهر:

جلسه «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» شنبه برگزار می‌شود



فاش نیوز- مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی از برگزاری اولین جلسه «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» در روز شنبه خبر داد. 

به دنبال شیوع بیماری کرونا و ضرر سینماداران و سینماگران از تعطیلی سینماها، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی امروز ۲۱ اسفندماه از تشکیل «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» خبر داد و اعضای آن را معرفی کرد که شامل سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، محمود اربابی و رمضانعلی حیدری خلیلی معاونان سازمان، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و سیدغلامرضا موسوی تهیه‌کننده هستند. 

انتظامی در این حکم تاکید کرد این اعضا به طراحی روش‌هایی در حفظ، جایگزینی و افزایش مصرف فرهنگی در حوزه سینما و پیشنهاد سیاست‌ها و بسته‌های حمایتی برای صنعت سینما و همه دست‌اندرکاران آن بپردازند. 

مسعود نجفی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان تشکیل جلسه «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» گفت: با توجه به تعطیلات طولانی و مستمر سالن‌های سینما و توقف تولید در ماه‌های پررونق سال ناشی از شیوع ویروس کرونا، پیشنهادات مقدماتی با هدف جبران این ضرر و زیان جمع آوری شده که در اولین جلسه این کارگروه بررسی و کارشناسی می‌شود.

وی افزود: این جلسه روز شنبه ۲۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

* منبع: سایت سازمان سینمایی