تاریخ : 1398,چهارشنبه 28 اسفند13:42
کد خبر : 73392 - سرویس خبری : استان ها

آغاز رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان خوزستان برای مبارزه با کرونا



فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد؛
 
سردار حسن شاهوارپور گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان و نیروهای داوطلب مردمی در قالب یک هزار و ۵۱۷ گروه در یک عملیات هماهنگ برای کمک به نیروهای تلاشگر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران وارد میدان شدند.
کد خبر: ۳۸۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ - 18March 2020

رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان خوزستان برای مبارزه با کرونا

 سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان امروز در رزمایش بزرگ بسیجیان و پاسداران قرارگاه جهادی شفا برای ضدعفونی معابر عمومی و مناطق مسکونی و تجاری در استان اظهار داشت: این روزها برخلاف تبلیغات دشمن نیروهای مخلص سپاه و بسیج برای یاری رساندن به مردم استان خوزستان وارد میدان شده و ضدعفونی و پاکسازی معابر و محل های پر تردد را آغاز کرده اند.

وی افزود: اکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان و نیروهای داوطلب مردمی در قالب یک هزار و ۵۱۷ گروه در یک عملیات هماهنگ برای کمک به نیروهای تلاشگر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: بسیجیان به عنوان امت حزب الله همبستگی خود را برای کمک به جامعه پزشکی استان اعلام کرده و تا ریشه کن شدن این ویروس نامیمون پای کار هستند.

وی تصریح کرد: این عملیات در سه نقطه از شهرستان اهواز و برخی نقاط استان به صورت همزمان آغاز شده و امید است با یک حرکت فراگیر در کنار مردم بتوانیم با این ویروس به خوبی مقابله کنیم.

سردار شاهوارپور گفت: شرط شکست این ویروس حضور جهادی، فعال و آفندی است و اگر منفعلانه با آن برخورد کنیم، بی شک آسیب های ما بیشتر خواهد شد.

رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان در قالب یک هزار و ۵۱۷ گروه به منظور ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری سطح استان و بخصوص نواحی شرقی و غربی اهواز از شامگاه سه شنبه آغاز شد.


منبع : دفاع پرس