تاریخ : 1399,جمعه 01 فروردين16:17
کد خبر : 73422 - سرویس خبری : عکس

تولید آتش به اختیار ماسک توسط خواهران بسیج شیبان و باوی/تصاویر


تولید آتش به اختیار ماسک توسط خواهران بسیج شیبان و باوی/تصاویر

خواهران بسیجی حوزه شهیده مریم فرهانیان شیبان و ناحیه امام حسن مجتبی (ع) باوی در یک اقدام جهادی برای مبارزه با کرونا کارگاه تولید ماسک و شیلد محافظ راه اندازی کردند.

فاش نیوز - فرمانده حوزه بسیج خواهران شهیده مریم فرهانیان شهر شیبان از اقدامات مؤثر بسیجیان این شهر در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.



فرمانده حوزه بسیج خواهران در گفت و گو با همکار ما در اهواز بیان کرد: بسیجیان جهادی با همکاری خانم های ساکن منطقه شیبان و باوی در راستای رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از انتقال کرونا، در اقدامی خودجوش با آوردن چرخ خیاطی های خود به دوختن ماسک و درست کردن شیلد محافظ مبادرت ورزیدند.



وی در این باره گفت: خواهران بسیجی اقدامات ارزشمندی هم‌گام با پرستاران در مقابله با ویروس کرونا با عنوان "جهادگران سلامت" انجام داده‌اند.



 مسئول حوزه بسیج شیبان و باوی مبارزه بسیجیان در جبهه فرهنگی با دشمنان انقلاب اسلامی را یادآور شده و با اشاره به
احساس تکلیف بسیج خواهران در وضعیت کنونی و حضور ایشان در خط مقدم مبارزه با کرونا، افزود: خواهران بسیجی حوزه شهیده مریم فرهانیان شیبان و ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان باوی در یک اقدام جهادی برای مبارزه با کرونا کارگاه تولید ماسک و شیلد محافظ برپا کردند.



او افزود: ماسک های تولیدی پس از بسته بندی، تحویل بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شد تا در بین مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان توزیع شود.



 فرمانده حوزه بسیج خواهران شهیده مریم فرهانیان شهر شیبان در پایان گفت: در صورت تهیه پارچه و اقلام مورد نیاز این ظرفیت وجود دارد تا تعداد کارگاه ها و بسیجیان خواهر را افزایش دهیم تا ماسک های بیشتر تولید شود.



 لازم به ذکر است منطقه محروم شیبان و به ویژه شهرستان باوی شهدای زیادی تقدیم انقلاب و حفظ ارزش های اسلامی کرده است. از جمله آنها شهید مدافع حرم نادر حمید و شهیدان حسن کارونی و بشیر حمیدی از شهدای امنیت هستند.


کد خبرنگار : 20