تاریخ : 1399,شنبه 02 فروردين14:27
کد خبر : 73432 - سرویس خبری : عکس

به همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز

توزیع پک بهداشتی بین خانواده ایثارگران بوشهر/تصاویر


توزیع پک بهداشتی بین خانواده ایثارگران بوشهر/تصاویر

توزیع بسته های بهداشتی درمیان تعدادی از جانبازان هفتاد درصد و قطع نخاع و والدین معظم شهدای بوشهر توسط خود ایثارگران انجام شد.

فاش نیوز - توزیع بسته های بهداشتی درمیان تعدادی از جانبازان هفتاد درصد و قطع نخاع و والدین معظم شهدای شهرستان بوشهر توسط ایثارگران انجام شد.

 به گزارش علامه زاده خبرنگار فاش نیوز از بوشهر، در راستای پشتیبانی از مدافعان جبهه سلامت و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به رعایت توصیه های بهداشتی عزیزان ایثارگر، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز و کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اقدامی مشترک نسبت به تهیه یک بسته بهداشتی اقدام نمودند.

 این بسته بهداشتی شامل محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح، ژل ضدعفونی کننده دست و تعدادی ماسک بود که در میان برخی از والدین معظم شهدا و جانبازان هفتاد درصد شهرستان بوشهر توزیع شد.

 در این حرکت خودجوش که با مراجعه به درب منازل این عزیزان همچنان ادامه دارد، کمیته مردمی مدافعان سلامت، بسیج دانشجویی و گروه جهادی شهید هادی شهرعالی شهر نیز مشارکت داشته و انتظار می رود با حمایت و پشتیبانی مسئولین، این بسته بهداشتی برای همه عزیزان ایثارگر در معرض آسیب تهیه و توزیع شود.


کد خبرنگار : 20