تاریخ : 1399,سه شنبه 05 فروردين19:30
کد خبر : 73498 - سرویس خبری : اخبار

تماس تلفنی لاریجانی با فرزندان شهدا سلیمانی و المهندس



رئیس مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت آغاز سال جدید با فرزندان شهدا سپهبد سلیمانی و المهندس به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

تماس تلفنی لاریجانی با فرزندان شهدا سپهبد سلیمانی و المهندس

علی  لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز( یکشنبه سوم فروردین 99) در گفت‌وگو با فرزند سردار دلها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نیز فرزندان شهدا ابومهدی المهندس، پورجعفری، فرامرزی و همسر شهید مظفری‌نیا، با تبریک عید مبعث و بزرگداشت نام و یاد این شهدا، خانواده‌های این شهدا را در اجر و ثواب آنها سهیم‌ و  صبر ایشان را الهام‌بخش ملت ایران و تداوم‌بخش حرکت پویای انقلاب اسلامی دانست.

رئیس مجلس در تماس تلفنی با فرزند سپهبد شهید  قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید سرافراز الگویی درخشان از  تربیت‌یافتگان مکتب اسلام است که همه جوانی پاک  خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن و جمهوری اسلامی و امت اسلام گذراند و تا واپسین لحظات عمر پربرکت خویش را در راه مقابله با اشقیای تکفیری و تروریست‌های جنایتکار سپری کرد و  شهادت افتخارآمیزش پاداش سالها اخلاص او بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی در قلوب ملت ایران جاودانه خواهد بود. جنایت آمریکا هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و آمریکایی‌ها آثار این خطا و شقاوت خود را در طول سال‌های آینده خواهند دید.

رئیس مجلس  همچنین  در گفت‌وگویی دیگر با صبیه شهید گرانقدر، ابومهدی المهندس با اشاره به همت والا و تلاش‌های خالصانه آن شهید خاطرنشان کرد: خانواده شهدا، در اجر و ثواب آنها سهیم‌اند.

لاریجانی، صبر خانواده‌های شهدا را  الگویی الهام‌بخش برای ملت  ایران  دانست و تأکید کرد: کشور و انقلاب همچنان در مسیر خواست و اراده شهدا به پیشرفت و حرکت پویای خود ادامه خواهد داد.

وی با یادآوری تلاش‌های فراوان دشمنان برای بازگرداندن ملت و به‌ویژه جوانان از راه جهاد و شهادت و به فراموشی سپردن خط روشن انقلاب، افزود: در چنین شرایطی، دلهای خیل جوانان  کشور مجذوب یاد و نام بلند شهدای مدافع حرم گردیده است و عزت و عظمت این شهدا در اذهان ملت نشان می‌دهد که نسل جوان امروز، مخلصانه در پی جهاد فی سبیل الله است، و این، معجزه‌ی جاری انقلاب به‌شمار می‌آید‌.

رییس مجلس همچنین در گفتگو با فرزندان شهیدان پورجعفری و فرامرزی و همسر شهید مظفری‌نیا آرامش و آسایش خانواده‌ مسئولان و همه‌ ملت ایران را مرهون مجاهدت شهدای بزرگ مدافع حرم دانست و با تجلیل از نقش برجسته‌ خانواده این  شهیدان گفت: اگرچه فقدان شهیدان برای خانواده‌‌هایشان، بسیار دشوار است اما عزتی که خدا به‌واسطه‌ی این شهدای والامقام به کشور داده است، مایه‌ی تسلّی و آرامش آن‌‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/+


منبع : تسنیم