تاریخ : 1399,جمعه 08 فروردين20:33
کد خبر : 73581 - سرویس خبری : استان ها

آغاز به کار گروه جهادی درمانی شهدا در مناطق محروم قم



گروه جهادی شهدا با همکاری گردان بیت المقدس بسیج حوزه 12 با راه اندازی ویزیت صلواتی بیماران با حضور پزشکان متخصص نسبت به رفع نیاز درمانی مستمندان و توده های مردم اقدام جدیدی را در دستور کار قرار داده است.

آغاز بکار گروه جهادی درمانی شهدا در مناطق محروم قم

پزشکان متخصص حاضر در این طرح نسبت به تب سنجی افراد مختلف اقدام کرده و به درمان بیماران مشغول فعالیت هستند و روزانه هر پزشک به مدت 3 ساعت به ویزیت بیماران اقدام می‌کند.

در این گروه پزشک متخصص کودکان، متخصص اعصاب و روان، متخصص پوست و مو، پزشک عمومی و دیگر پزشکان حاذق حضور دارند.

بر اساس این گزاش جمعی از پزشکان متخصص شهر قم به‌دلیل تعطیلات عید و همچنین توسعه ویرس کرونا در سطح شهر با رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که تا در نقاط محروم شهر حاضر شوند و نسبت به درمان بیماران مختلف اقدامات لازم را صورت دهند.

دکتر عباس فضلی زاده متخصص اطفال از پزشکان حاضر در این طرح در این خصوص اظهار کرد: به‌دلیل شیوع کرونا و تعطیلات عید بسیاری از مردم از دسترسی به پزشکان و متخصصان محروم هستند و بر خود واجب دیدیم تا ضمن رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی در بعضی از مناطق محروم حاضر شویم و نسبت به ویزیت بیماران بصورت جهادی اقدام کرده و مردم را از خطر جدی کرونا آگاه کنیم.

دکتر طاهایی متخصص پوست ومو نیز هدف از شرکت در این طرح را خدمت رسانی به مردم نیازمند ومحرومین ذکر کرد و افزود: امیدواریم ضمن رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی با حضور در میان مردم نسبت به درمان آنها اقدامات لازم را صورت دهیم.

وی افزود: ما می‌توانیم با حضور در میان مردم نسبت به‌وجود خطر بسیار جدی کرونا هشدارهای لازم را بدهیم و راه‌های پیشگیری و مقابله با آن را بصورت حضوری به مردم یاد آور شویم.


منبع : فارس