تاریخ : 1399,شنبه 09 فروردين15:08
کد خبر : 73589 - سرویس خبری : اخبار

پاسدار حسینی و انقلابی "حاج قاسم سلیمانی" ‌بود‌


پاسدار حسینی و انقلابی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید سلیمانی را یک پاسدار حسینی و انقلابی دانست و گفت: فکر و اندیشه حاج قاسم، اندیشه همه پاسداران است.

  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
گفت‌وگوی ویدئویی تسنیم| فرمانده سپاه ‌کرمان: ‌پاسدار حسینی و انقلابی "حاج قاسم سلیمانی" ‌بود‌ / سپاه خود را ‌فدای مردم می‌کند

 سوم شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) از سوی امام راحل به عنوان روز پاسدار، نام‏گذاری شده است و پاسداران انقلاب اسلامی در ایران با تأسی به شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، در راه حفظ آرمان‏های والای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، صحنه‏هایی فراموش نشدنی و حماسه‏هایی با شکوه آفریدند و خود، سرمشق جوانان مومن و آزادی‏خواه جهان شدند.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فلسفه وجودی تشکیل سپاه پاسداران را مثلت مکتبی، انقلابی و مردمی بودن عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران، سپاه انقلاب و فدای انقلاب، ملت و ولایت است.

وی با بیان اینکه سپاه سنگر مستحکم انقلاب است گفت: سپاه سد بلای مردم و انقلاب و اندیشه‌های ولایی، تمامیت ارضی و ولایت است و مردم خط قرمز ما هستند و هر جا که نیاز باشد برای این مردم خود را فدا می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به دلایل نامگذاری این روز از سوی امام خمینی(ره) افزود: امام حسین(ع) بزرگ پاسدار اسلام و دین است.

وی با بیان اینکه برای حسینی شدن باید در مکتب حضرت عباس(ع) درس بگیریم گفت: فضائل، فکر، منش، صبر، بصیرت و تقوای این حضرت همه در وجود پاسداران نهادینه شده و نمونه بارز آن را وجود شخصیتی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

سردار معروفی شهید سلیمانی را یک پاسدار حسینی و انقلابی دانست و افزود: فکر و اندیشه حاج قاسم، اندیشه همه پاسداران ماست.

گزارش از ثارالله انکوتی

 


منبع : تسنیم