تاریخ : 1399,دوشنبه 11 فروردين21:58
کد خبر : 73634 - سرویس خبری : اخبار

آخرین اقدامات برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا


آخرین اقدامات برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد آخرین اقدامات انجام شده برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در تهران و سایر استان ها را تشریح کرد.

فاش نیوز - مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آخرین اقدامات انجام شده برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در تهران و سایر استان ها را تشریح کرد.
تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها

دکتر محمداسماعیل علی‌پور با اشاره به تخصیص دو بیمارستان ساسان و مصطفی خمینی در تهران برای بستری ایثارگران مبتلا به بیماری کرونا گفت: همانطور که پیش از این نیز مطرح شده بود ایثارگران عزیزی که مبتلا به بیماری کرونا هستند می توانند جهت بستری و درمان در تهران به این بیمارستان ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این طی هماهنگی های صورت گرفته بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمارستان میلاد، این بیمارستان نیز آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی و بستری به ایثارگرانی که دچار این بیماری هستند دارد و ایثارگران در تهران می توانند به این بیمارستان نیز مراجعه کنند.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص سایر استان های کشور نیز گفت: ایثارگران گرامی در استان هایی که بنیاد دارای مراکز درمانی مستقل نیست می‌توانند از خدمات بیمارستان های کشوری استفاده کنند و بیمه تکمیلی درمان ایثارگران تمام هزینه های مربوطه را در بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد به صورت کامل پوشش می دهد.


منبع : ایثار