تاریخ : 1399,سه شنبه 12 فروردين07:45
کد خبر : 73644 - سرویس خبری : دفاع مقدس

به مناسبت ۱۲ فروردین؛

پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش



فاش نیوز- سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهور اسلامی ایران با صدور پیامی،فرا رسیدن ۱۲ فروردین، «روز جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:۱۲ فروردین همواره در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید زیرا در این روز، مردم ایران عزم و اراده ملی خود را  در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

۱۲ فروردین به عنوان یک دستاورد بزرگ تاریخی ثابت کرد که وحدت،انسجام و همدلی لازمه اصلی در دستیابی به اهداف بلندی است که مردم ایران سال‌ها برای آن مبارزه کرده‌اند و این مولفه‌ها همواره باید همواره مد نظر باشد.

دوازدهم فروردین به عنوان روز تبلور و تجلی اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود و پیروزی بر استبداد و استعمار تاریخی ثبت شده است و از بارزترین جلوه‌های اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود محسوب می‌شود و هیچ تهدیدی نمی‌تواند در روند موفقیت‌آمیز  جمهوی اسلامی ایران مانعی به وجود بیاورد.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهور اسلامی در این پیام همچنین ضمن گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار،این روز را به تمامی پاسداران و رهروان راه امام حسین (ع) تبریک گفت.

* منبع: ایسنا