تاریخ : 1399,سه شنبه 12 فروردين07:53
کد خبر : 73645 - سرویس خبری : دفاع مقدس

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش:

فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز معرفی شد



 

فاش نیوز- امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده  فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با تقدیر و تشکر از خدمات سرتیپ دوم خلبان هاشمی و امیر سرتیپ دوم خلبان رسولی  را به عنوان فرمانده جدید  پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی کرد.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی کشورمان همچنین از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی امیر سرتیپ دوم سیدجاوید هاشمی در دوران تصدی فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری تجلیل کرد.
وی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: مردم غیور آذربایجان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش پررنگ و اثرگذار داشته و همواره در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز در خط امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به نقش بی بدیلی نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: کمر طاغوت با حضور نیروی هوایی ارتش در محل اقامت حضرت امام خمینی (ره)، شکسته شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نیروی هوایی ارتش را مایه افتخار و آبروی نظام دانست افزود: دانش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات والفجر ۸، موجب به هم خوردن معادلات و سازماندهی رژیم بعثی صدام شد.

پایگاه دوم شکاری تبریز وظیفه پشتیبانی از نیروهای سطح ، نبرد راهبردی در برابر هر نوع تهدید ، واکنش سریع و دفاع از مرزهای هوایی منطقه شمال غرب کشور را بر عهده دارد.

* منبع: جماران