تاریخ : 1399,سه شنبه 12 فروردين14:41
کد خبر : 73662 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

تسامح در پرداخت معوقات شهدا !



صدیقه قنبری همسر شهید علی اکبر عابدی- بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و عزت جانبازان

۳۸ سال از شهادت همسر عزیزم که با اقتدا به مولای ما حضرت سیدالشهداء (علیه_السلام) و حضرت عباس ابن علی (علیه السلام) در خون پاکش غلطید و جسم مطهرش پاره پاره شد می گذرد.

روح آرام و مطمئن او به مانند دیگر ارواح شهیدانِ تمام تاریخ که انسان های حق جو، ظلم ستیز و ایثارگران مسیر عدالت خواهی بودند، به سوی ملکوت الهی پر کشید.

در این مدت فقط وعده شنیدیم! از طرف بنیاد شهید و ایثارگران و نیز از طرف سپاه!

 تسامح این دو نهاد شاخص انقلابی و اسلامی برای پرداخت معوقات همسر اینجانب و بعضا"خانواده‌های معظم شهدا و بسیاری از  جانبازان سرافراز میهن عزیزمان ایران به چه دلیل است؟ به راستی چرا این گونه و بر خلاف تبلیغات و ادعاهایشان، جانبازان عزیز و خانواده های شهیدان والامقام را مثلا" معطل یک وام مسکن می نمایند و یا هنوز معوقات ما (ذخیره مدت خصی شهید) را پرداخت نکرده اند؟

 لذا این نهادهای انقلاب اسلامی به درخواست امثال ما توجه و رسیدگی جدی بفرمایند و بر اساس وظایف قانونی خود در جمهوری اسلامی و با عنایت به فرامین رهبری معظم انقلاب، نسبت به پرداخت مطالبات معوقه اقدام بفرمایند. در خصوص اینجانب لازم به ذکر است حتی هیچ وام مسکنی، علاوه بر معوقه حقوق ذخیره مرخصی شهید، آنهم پس از ۳۸ سال دریافت ننموده ام، در حالی که متاسفانه بسیاری از مدیران! پاداش های کلان و مدال لیاقت و شجاعت بابت عملکردهایشان! گرفته اند و از وام های میلیاردی برخوردار شده اند!

فلذا مجدا" خواهشمندم اقدام مقتضی را مبذول بنمائید.

با احترام
 شماره- پرونده:  6119712 کد:  5639837020


کد خبرنگار : 20