تاریخ : 1399,جمعه 15 فروردين14:59
کد خبر : 73706 - سرویس خبری : اخبار

پیام تسلیت انجمن راست قامتان به مناسبت شهادت سردار جانباز "حاج میرزا محمد سلگی"


پیام تسلیت انجمن راست قامتان به مناسبت شهادت سردار جانباز

انجمن راست قامتان جانباز در پیامی شهادت جانباز دوپا قطع "حاج میرزا محمد سلگی" را تبریک و تسلیت گفت.

فاش نیوز - انجمن راست قامتان جانباز در پیامی شهادت جانباز دوپا قطع "حاج میرزای سلگی" را تبریک و تسلیت گفت.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین میکند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد.

 پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی میمانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذارده و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین می نمایند و راه شجاعت را به ما می آموزند.

 بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند شد.

بی شک راه ایثار و شهادت زیباترین اثر برای رسیدن به قرب الهی است و شهدای عزیز با عبور از آن همیشه در عرصه روزگار به یادگار می مانند.

 شهادت مردی از تبار صالحان، جانباز سرافراز، سردار "حاج میرزای سلگی"  را که پس از تحمل سال ها رنج ناشی از جراحت جانبازی به آسمان پرکشید و به فیض شهادت نائل آمد، به خانواده‌ی گرامی، بازماندگان، دوستان، همرزمان و مردم شهید پرور همدان تبریک و تسلیت می گوییم و برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

انجمن راست قامتان جانباز


کد خبرنگار : 20