تاریخ : 1399,شنبه 16 فروردين19:01
کد خبر : 73752 - سرویس خبری : اخبار

تقدیر وزیر بهداشت از بسیج به خاطر اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا



وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به سردار سلیمانی از کمک‌های سازمان بسیج مستضعفین و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

تشکر وزیر بهداشت از بسیج در راستای اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور طی نامه‌ای به رئیس سازمان بسیج مستضعفین از همراهی‌های بیدریغ، تلاش‌ها و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

نمکی در این نامه با اشاره به توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عدم کاهش شدت فعالیت‌ها در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کویید19 همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم، ولی آنچه تا امروز حاصل شده جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرت‌عالی و همکاران گرانقدرتان به‌دست نمی‌آمد.

وی در بخش دیگری از این نامه با ابراز اینکه جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریم و در مقایسه با کشورهایی که از تنعم اقتصادی برخوردار هستند نتایج افتخارآمیزی کسب کرده است، افزود: ضمن تقدیر از همراهی بی‌دریغتان امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.

به نقل از تسنیم