تاریخ : 1399,یکشنبه 17 فروردين17:51
کد خبر : 73811 - سرویس خبری : اخبار

خانه ایثارگران تهران مردم را به همبستگی در تقابل با کرونا فراخواند



دبیر کل خانه ایثارگران استان تهران با صدور پیامی، مردم را به همبستگی و همکاری بیشتر با کادر درمانی و ستاد کل نیروهای مسلح جهت مبارزه با «کروناویروس» فراخواند.

اکبر حیدریان دبیر کل خانه ایثارگران استان تهران با صدور پیامی، مردم را به همبستگی و همکاری بیشتر با کادر درمانی و ستاد کل نیروهای مسلح جهت مبارزه با «کروناویروس» فراخواند.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
ملت سرفراز و شهید پرور ایران اسلامی. امروز شما در آزمون دیگر برای نمایش ایثار و شهامت و نشان دادن ظرفیت‌هایتان در مقابله با مشکلات با دشمن از هر نوع و شکل آن قرار دارید مانند سربازانتان از شهید فهمیده تا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی.

آنان ثابت کردند که با انسجام و اتحاد هر مشکلی قابل حل است. امروز ما با رعایت نکات بهداشتی و همبستگی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا می‌توانیم الگویی برای سایر ملت‌ها باشیم. شایسته است از سنگربانان و مدافعان سلامت کشور، کادر درمانی بیمارستان‌ها و سرلشکر باقری که امروز به شکل دیگری از جان ملت خویش حراست می‌نماید تقدیر و تشکر گردد.

خانه ایثارگران و مدیران و اعضای این نهاد مردمی نیز خود را سرباز این سردار اسلام و ملت ایران دانسته و از او حمایت مینماید.

اکبرحیدریان، مشاور عالی خانه ایثارگران کل کشور و دبیرکل خانه ایثارگران استان تهران»


منبع : دفاع پرس