تاریخ : 1399,دوشنبه 18 فروردين16:23
کد خبر : 73838 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

گناه ما کمک معیشت بگیران جانباز!



کمک معیشت بگیر جانباز - بنده جانباز اعصاب و روان وصعب العلاج و دارای بیماری خونی صعب العلاج و ترکش هایی در سر، شکم، پهلو، کتف و پا و گلوله در شکم و باسن و پای چپ که از کار افتاده و خانه نشین و دارای مدرک لیسانس هستم که با تلاش خود درس خواندم و نه اینکه بصورت افتخاری آنرا دریافت کرده باشم.

چگونه شما می خواهید جواب خدا رو بدهید؟ آیا من با این وضعیت جسمانی باید ۱/۵۰۰هزارتومان تومن حقوق بگیرم، آنهم با دو فرزند محصل و همسر بیمار که فقط ماهی چند صد هزار تومان پول داروی او را باید بدهم، به اضافه خرج منزل، دو نفرمحصل، هزینه آب، برق، گاز و کرایه ؟

چگونه دم از انصاف می زنید در صورتی کسانی هستند که با داشتن مدرک تحصیلی پایین (ابتدایی یا راهنمایی) حقوق بالای ۶میلیون تومن میگیرن؟

این پول بیت المال نیست؟

ما جانبازان، ایثارگران و همسنگران شهیدمان خون ندادیم که من با سی درصد جانبازی، دو بیماری صعب العلاج که صد در صد خانه نشینم کرده آبروی وزندگی و شان و منزلتم به عنوان یک جانباز آنهم با این سن برود. نه کاری دارم و نه حقوق بالا.

کمترین حقوق برای جانبازانی مثل من که دارای دو فرزند و همسر و یک دانشجو و با این گرانی و پول دارو و درمان (که هیچ جا دفترچه بنیاد را ثبول ندارند و با تمسخر نگاه میکنن) در نظر گرفته شده و قبول ندارن که آبرویی برای ما جانبازان کمک معیشت بگیر در جامعه نمانده.

یادشان رفته که دشمن از فداکاری و ایثار و شهادت ما می ترسید و الان ما جزخجالت نزد فرزند و همسر چیزی نداریم!

به خدا این عدالت نیست، این حق ما و همسر و فرزندان بیگناه ما نیست، کاری کنید.


کد خبرنگار : 20