تاریخ : 1399,چهارشنبه 20 فروردين12:33
کد خبر : 73858 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

شما جانبازی را چه درنظر می گیرید؟



 کلیپی را از جناب دکترنوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه مشاهده نمودم که بتاریخ99/1/9 بوده و بازهم همچون شب واریز یارانه ها که آن را شب عظما نامیده و دولت به اصطلاح تدبیر و امیدکه تدبیرشان زمینگیرمان کرده و امیدشان هم همچنان  ناامیدمان، درخصوص مبلغ اضافه حقوق بازنشستگان مطالبی را اعلام کرده است.

اما در پاسخ بایستی به جناب نوبخت و دولتیان و در راسشان جناب روحانی که همیشه از زیر بارمسئولیتی که خودشان به عهده گرفته اند شانه خالی می کنند و دیگران را مسئول و مقصر مشکلات و نابسامانی ها جلوه می دهند عرض می شود براساس اسنادرسمی تنها پروژه پارس جنوبی و فازهای میادین نفتی، گازی و میعانات و مشتقات نفتی در عسلویه توان ساپورت کردن کشور تا 150میلیون نفررا دارد و بازهم سوء مدیریت خودشان را شب عظما می خوانند!

 از طرفی بازهم طبق اسناد و آمار و به لطف خداوند، وطنمان ایران به تنهای بیش از56 برابرقارّه اروپا معادن فعال و نهان دارد. معادنی ازقبیل مس، روی، گوگرد، سنگ، آهن، ذغال سنگ، تتانیوم، اورانیوم، مفرق، فیروزه، نقره، طلا و گنج های پیدا و پنهانی که از زیرزمین برداشت شده و متاسفانه توسط عده ای که به برخی از مسئولین وابسته هستند و از رانت استفاده می کنند به یغما برده و می برند. این امکانات کشور غیر از آبزیانی است که صید شده و بخش اعظم آن صادر شده که البته به جزاندک افراد وابسته، ازاین همه منابع خدادادی عموم مردم ایران از آن بهره ای نبرده و نمی برند.

 اگر غیر از این است چرا فردی که اخیرا ریاست قوّه قضائیه را عهده دارشده است مجددانه و بدون اغماض با سودجویان و اختلاسگران و رانت خواران برخورد می کنند و شبی نیست که محاکمه آنها درصدا و سیما پخش نشود و این عده قلیل مقابل میز قاضی قرار نگیرند! جای بسی تاسف می باشد که اکثر آنها به دولت و مجلس وصل هستند.

آقای دکتر نوبخت، دیگر دولتیان و نمایندگان مجلس و حتی جناب آقای روحانی؛

 اگر نبود از جان گذشتگی رشیدترین جوانان سرزمین مان و اگر نبود فداکاری جانبازان و ایثارگران و آزادگان، نه مُلکی می ماند و نه عزتی و پرچمی که ورزشکاران بتوانند آن را به اهتزاز درآورده و بابت آن پاداش های میلیاردی بگیرند، ولی تا نوبت به جانبازان و ایثارگران می رسد بار مالی و نبود بودجه را به رُخمان می کشند.

 در ادامه عرایضم عرض شود که در تمام کشورهای دنیا شغل های وجود داردکه سختی کار به آنها تعلق می گیرد و هستند کسانی که با 20 الی 25 سال کار به خاطر سختی کار، پیش از موعد بازنشسته شده و حقوق کامل خود را دریافت می کنند و بالطبع پاداش پایان خدمت و نیز طلب ذخیره مرخصی اشان هم بلافاصله پرداخت می گردد. آیاشغلی داریم که کسی بتواند بیش از3 دهه بصورت شبانه روز درد و رنج را تحمل کند؟

 آیا جانبازی نبایستی جزء شغل های سخت قرار گیرد؟ مردم ببنند یک ویروسی آمده و چطور همه حضرات از ترس آن به خلوتگاه خود خزیده اند؟ حال تصور کنید درطول دورانی که امثال ما دردفاع مقدس حضور داشتیم و روزی نبود که شهید یا مجروحی نداشته باشیم، و الان آنهایی که با زخم چنگ مانده اند با درد و رنج شان بدون توجه مسئولین رها شده اند و حتی قانون سختی کار به آنها تعلق نگرفته است.

و اما آقایان دولتیان و مجلسیان ما مسئولین؛ فکرنکنید مرگ برای همسایه است و برای شما نیست. مرگ از رگ گردن به شما نزدیکتر است و بدانید همچون دیگران بیش از یک کفن با خود نمیتوانید ببرید. پس تا دیرنشده بخود بیائید و دست از سوءمدیریت بردارید، دل بر این دنیا نبندید.

حضرات مسئولین، لطفا درخلوتتان کلاهتان راقاضی کنید.

جانبازی که شبانه روز درد می کشد و شرمنده همسر و فرزندانش است.


کد خبرنگار : 20