تاریخ : 1399,شنبه 23 فروردين14:28
کد خبر : 73947 - سرویس خبری : فضای مجازی

طراحی اپلیکیشن آموزشی مقابله با کرونا برای جانبازان


طراحی اپلیکیشن آموزشی مقابله با کرونا برای جانبازان

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با همکاری بیمارستان امام خمینی و گروه اپلیکیشن بهزی فرصتی پدید آوردند که عزیزان جانباز با نصب اپلیکیشن بهزی بتوانند به صورت رایگان از خدمات مشاوره ای در خصوص بیماری کرونا و مواد ضدعفونی کننده بهره مند شوند

فاش نیوز - به دنبال شیوع ویروس منحوس کرونا و به منظور جلوگیری و مقابله با این ویروس توسط افرادی که بیشتر در معرض خطر ابتلای به این بیماری هستند به ویژه جانبازان نخاعی، اپلیکیشنی در همین رابطه طراحی شده است که عموم جانبازان می توانند با نصب آن در گوشی های همراه خود، از مطالب آموزسی آن بهره لازم را ببرند.


لذا به منظور کاهش رفت و آمد های غیرضروری به مراکز درمانی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین پاسخ به سوالات جانبازان در زمینه بیماری کرونا و نحوه استفاده از مواد ضدعفونی کننده ها، انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با همکاری بیمارستان امام خمینی و گروه اپلیکیشن بهزی فرصتی پدید آوردند که عزیزان جانباز با نصب اپلیکیشن بهزی بتوانند به صورت رایگان از خدمات مشاوره ای در خصوص بیماری کرونا و مواد ضدعفونی کننده بهره مند شوند.
در این رابطه لازم است  به نکات زیر توجه شود:

1-در صورتی که از گوشی اندروید استفاده میکنید میتوانید اپلیکیشن اندرویدی بهزی را نصب کنید   اما اگر از گوشی های داری سیستم عامل IOS استفاده می کنید میتوانید ازنسخه  وب اپلیکیشن بهزی بهره مند شوید که در سایت بهزی قابل دسترس است. https://behzee.com/

2- در قسمت نام پزشک و مرکز درمانی میتوانید نام بیمارستان امام خمینی را بنویسید

3-سعی کنید  وضعیت سلامتی شامل  سطح  آسیب نخاعی و مشکلات مربوطه  خود را در قسمت تشخیص پزشک وارد کنید و از طرفی اگر در خصوص کرونا  در آسیب نخاعی دارای  تجربیات و دانسته هایی هستید آن را به پزشکان منتقل کنید تا مورد بررسی واقع شده و در صورت مفید بودن ، مورد استفاده  قرار گیرد.

4- کد تخفیف ذکر شده در قسمت زیر  را برای استفاده رایگان از خدمات، به یاد داشته باشید و در بخش عضویت وارد کنید.

.علاقمندان از طریق یکی از لینک های زیر ،اپلیکیشن بهزی را نصب نمایند و از راهنمایی های پزشکان و کارشناسان بهره مند شوند، امید است این اقدام بتواند در زمینه آموزش جامعه آسیب نخاعی تاثیرات ارزشمندی در پی داشته باشد. لازم به ذکر است آن عزیزانی که بخواهند از مشاوره رایگان در زمینه موضوعات گفته شده بهره مند شوند لازم است از کد تخفیف رایگان JHOPE99 استفاده نمایند.


https://cafebazaar.ir/app/com.behzee
https://behzee.com/#get-app


کد خبرنگار : 21