تاریخ : 1399,یکشنبه 24 فروردين13:51
کد خبر : 73986 - سرویس خبری : اخبار

تولید نرم‌افزار تلفن همراه "شهید زنده"



نخستین نرم‌افزار جامع تلفن همراه با نام "شهید زنده" با محوریت معرفی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قم تولید شد.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/1/23/11698776_946.jpg

شرکت همراه فدک به دنبال اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار در ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر آن شد تا با درآمیختن خشم انقلابی نسبت به استکبار جهانی و انس و ارادت ویژه به سردار دل‌ها، نخستین نرم‌افزار جامع تلفن همراه ویژه معرفی این سردار شهید مقاومت را با عزم و همت نیرو‌های انقلابی خود تولید کند.


نرم‌افزار «شهید زنده» که در نخستین ماه از سال «جهش تولید» و به مناسبت ایام سالروز تولد سردار سلیمانی در قم تولید شده ، شامل بخش‌هایی، چون خاطرات، زندگینامه، نگاشته‌ها، اشعار، دلنوشته‌ها، معرفی کتب منتشره و سایر محتوا‌های مرتبط با این شهید بزرگوار و همرزمانش در قالب فیلم، صوت و تصاویر در دسته‌بندی‌های مختلف به صورت آنلاین است و به صورت «رایگان» در اختیار ارادتمندان فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد.


دسترسی به اخبار و اطلاع رسانی برنامه‌های مرتبط با سردار شهید و نظرسنجی و امکان جستجو از جمله امکانات نرم افزار است.

علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سامانه واقعیت افزوده ریزبین تصاویر سردار شهید را  به صورت هوشمند مشاهده نمایند و علاوه بر آن، تمامی محتویات نرم افزار را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.


آدرس shahidezendeh ۲۰۳۰@ در پیام رسان‌های ایتا، بله و تلگرام برای ارتباط با شرکت مزبور و نیز نشانی اینترنتی https://cafebazaar.ir/app/ir.hnfadak.shahidezendeh  برای دریافت رایگان نرم‌افزار شهید زنده در کافه بازار معرفی شده است.

انتهای پیام/ش


منبع : باشگاه خبرنگاران