تاریخ : 1399,دوشنبه 01 ارديبهشت15:20
کد خبر : 74137 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

گزارشی از تولید ماسک در آسایشگاه جانبازان نخاعی اهواز؛

ایثارگران، این بار در جبهه مبارزه با کرونا


ایثارگران، این بار در جبهه مبارزه با کرونا

فرهنگ ناب ایثار و ازخود گذشتگی برگرفته از دوران باشکوه دفاع مقدس همچنان در جای جای ایران اسلامی جاری و ساری ست...

جعفری

فاش نیوز - ایثار و دفاع، هیچ گاه ازصفحه تکالیف ایرانی ها پاک نخواهد شد و می توان گفت جهاد همچنان ادامه دارد.

در حالی که مهمان ناخوانده "کرونا" همچنان می تازد و در حال تهدید جان مردم می باشد و جهانیان را نیز درگیر خود کرده است. در شرایطی که برخی از کشورهای باصطلاح پیشرفته و قدرتمند به راه زنی و سرقت اقلام بهداشتی و درمانی سایر کشورها مشغولند، در کشور عزیز ما اوضاع کاملا متفاوت است. در اینجا بسیاری هستند که در کنار خدمات و اقدامات دولت در مبارزه با ویروس کرونا، برای یاری رساندن به هم وطنانشان شب و روز ندارند و سراز پا نمی شناسند و مجاهدانه در پشت خط مقدم مقابله با این پدیده نوظهور، در حال تدارک اقلام و لوازم ضروری برای مردم می باشند.

فرهنگ ناب ایثار و ازخود گذشتگی برگرفته از دوران باشکوه دفاع مقدس همچنان در جای جای ایران اسلامی جاری و ساری ست.

جانبازان و خانواده معظم آنها نیز به خاطر وضعیت کنونی جامعه در کمک به کم نمودن آثار مخرب بیماری کرونا، این بار با ایثار اجتماعی و با راه اندازی کارگاه های کوچک اما پُرتوان، مبادرت به تولید ماسک و اهدای آن به مراکز درمان و بهداشتی نموده اند.

در گزارش تصویری ضمیمه این متن، تلاش برای راه اندازی کارگاه جهادی تولید ماسک توسط جانبازان مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان در شهر اهواز، کارکنان بنیاد شهید و خانواده معزز ایثارگران خوزستانی در محل آسایشگاه جانبازان به نمایش درآمده است.

* جعفری


کد خبرنگار : 23