تاریخ : 1399,شنبه 30 فروردين15:22
کد خبر : 74158 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

مسؤولان غیرتمند قضایی مطلع شوند!



فاش نیوز -  با سلام و احترام؛ گردانندگان شورای حل اختلاف یکی از مناطق تهران با سوءاستفاده از تعطیلی کشور و نبودن مسؤولان دستگاه قضایی، حکم غیر قانونی تخلیه خانه استیجاری یک رزمنده دوران دفاع مقدس را در روز 16 فروردین ماه جاری با مهلت سه روزه که منتهی به نیمه شعبان بود ابلاغ کردند و بی رحمانه حاضر نیستند تمدید کنند و مهلت کافی بدهند. دفتر حاج آقای رییسی ریاست قوه قضاییه به علت بحران کرونا تا روز 20 اردیبهشت ماه پاسخگویی ندارد.

رییس دادگستری استان تهران نیز به همین علت تا بیستم اردیبهشت در محل کار حضور پیدا نمی کند و بنابراین تا آن تاریخ امکان درخواست اعمال ماده 477 مبنی بر «توقف اجرای حکم» وجود ندارد و هیچ فریادرسی نیست که به داد این بنده خدا برسد. پرونده مورد استناد حکم تخلیه اشکالات و تخلفات اساسی بارز دارد و اعمال نفوذ شده است و حتی رای ظالمانه را بلافاصله پس از صدور، به علت «یک کلمه» اشتباه تایپی عمدی خود شعبه حل اختلاف مربوطه به وضعیت «گزارش اصلاحی» (رای قطعی) تغییر دادند تا قابل اعتراض نباشد و پرونده به دادگاه نرود و مستقیم توسط شورا اقدام شود. هفت ماه تا سررسید قرارداد اجاره باقی مانده و شورا قانوناً حق صدور چنین حکمی را نداشته است.

حداکثر نفوذ و تبانی و فساد و تخلف در پرونده اعمال و بالاترین میزان ظلم ممکن در حق مستأجر شده است تا این خانواده را آواره و بی خانمان کنند و حالا به علت تعطیلی کشور، دست وی از همه جا کوتاه است. حتی اگر حکم صادره، قانونی بود، باز هم بنگاه های املاک همچون دیگر اصناف اجباراً تعطیل هستند و مستأجر نمی تواند سرپناه بعدی را برای خانواده خود پیدا کند.

علاوه بر این، کل مبلغ ودیعه مسکن فعلی مستأجر در دست مالک یا سپرده به صندوق دادگستری است و وی اکنون پول دیگری ندارد که بتواند دوباره خانه اجاره کند. صندوق های قرض الحسنه هم تعطیل هستند که وام فوری پرداخت کنند. ضمناً وی به علت شرایط حاد بیماری اعضای خانواده اش در مدت بحران بیماری کرونا نمی تواند نقل مکان کند. رزمنده یادشده ازکارافتاده است و هنوز تحت پوشش بنیاد نیست.

مبلغ چهار میلیون تومن از ودیعه بیست میلیون تومانی فعلی خانه او را بیت مقام معظم رهبری هدیه داده بود و الباقی آن را فرماندهی سپاه تهران تأمین کرده بود. خواهشمندیم در اطلاع رسانی و استمداد کمک کنید تا بلکه مسؤولان غیرتمند قضایی مطلع شوند و دستور توقف اجرای حکم و ارجاع پرونده به مرجع صالحه قضایی جهت رسیدگی قانونی و عادلانه را صادر کنند و مستأجر مظلوم را نجات دهند. اگر قصد یاری دارید ، لطفاً شتاب فرمایید. تخلیه با اصرار و پیگیری مالک متمول و «راشی و مغرض» از روز نیمه شعبان در هر لحظه ممکن است توسط مأموران ناجا اجرایی شود.

تصویر ابلاغیه تخلیه غیرقانونی و غیر انسانی یادشده و سایر مستندات به هر شکل که مطلع فرمایید فوری به حضورتان ارسال می شود. در اطلاع رسانی کمک بفرمایید و نگذارید کار به جایی بکشد که رسانه های بیگانه و معاند انعکاس دهند و سوءاستفاده کنند. رزمندگان به گردن مملکت حق دارند؛ به ویژه ایشان که از معدود بازماندگان رزمی «گردان عمار» (لشگر 27 حضرت رسول) است و در عملیات «تنگه ابوقریب» (نجات خوزستان از سقوط در چند روز قبل از پذیرش قطعنامه به سال 67) نیز شرکت داشته و فیلم سینمایی آن حماسه جاودان را دیده اید اما هرگز از رزمندگان مظلومش قدردانی و تکریم نشد. از مددتان سپاسگزاریم.


کد خبرنگار : 23