تاریخ : 1399,چهارشنبه 03 ارديبهشت19:50
کد خبر : 74216 - سرویس خبری : فیلم

فعالیت جهادی جانبازان در باشگاه ایثار/فیلم


فعالیت جهادی جانبازان در باشگاه ایثار/فیلم

جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، این روزها به آماده سازی پک های استریل و بهداشتی برای مبارزه با کرونا مشغولند...

فاش نیوز - جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار شهرک شاهد تهرانپارس، این روزها به آماده سازی پک های استریل و بهداشتی مشغولند.

 این رزمندگان جهادی به فرمان و توصیه رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی جامعه عمل پوشانده و این دوران تهدیدآمیز کرونا را به فرصتی برای خدمت تبدیل کرده اند.

به بطالت گذراندن در مرام و مسلک رزمندگان جهادگر این سرزمین دلیرمردان نبوده و آنها مانند برخی که هم در ایام جنگ و هم در ایام کرونا تنها به حفظ جان خویش می اندیشند، فکر نکرده و همچنان که در ایام تجاوز دشمن به خاک میهن، بی تفاوت ننشستند! ... این روزها هم بی تفاوت نشستن را نمی پسندند و در بخش های مختلف، ارادت خود را به مردم و همرزمان خود ابراز می کنند.

 جانبازان نخاعی و دیگر جانبازان عضو باشگاه ستارگان ایثار، این روزها با وجود تعطیلی باشگاه و عدم امکان استفاده از فضای آن برای ورزش، محل فعالیت های ورزشی خود را به آماده سازی پک های بهداشتی و استریل کننده به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا اختصاص داده اند.

 جانبازان این باشگاه ورزشی با تهیه ماسک و دستکش و محلول های ضدعفونی کننده، پک های بهداشتی استریل را بسته بندی کرده و در اختیار خانواده های شهدا و ایثارگران قرار دهند.


کد خبرنگار : 23