تاریخ : 1399,چهارشنبه 03 ارديبهشت16:17
کد خبر : 74233 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

چقدر عنوان بی مصرف و گیج کننده!



یک رزمنده جانباز مستاجر دردمند - لازم نیست به جانبازان به قول خودتان معسر( که واقعا" خجالت آور است که یک جانباز معسر باشد) صدقه بدهید، فقط کافی ست معادل امتیازات یک جانباز عزیز کارمند دولت را به جانبازان غیر شاغل دولتی داده شود. به راستی ایثارگران غیر شاغل دولتی چه گناهی مرتکب شده اند که از اکثر امتیازات مالی تعیین شده در قوانین و مقررات مربوط بی بهره اند؟

 چرا کمک معیشت و چرا حقوق نه؟ واقعا" این عناوین مختلف (کمک معیشت بگیر بنیاد، کمک معیشت بگیر ساتا، حالت اشتغال، حقوق وظیفه، ماده 38، تبصره ماده 38 و...) چیست که موجب سردرگمی و نابرخورداری کامل عده ای از ایثارگران تجمیع امتیازات نزد عده دیگری از آنان که بی عدالتی محض است، شده. شما را به خدا این درست نیست.

 امثال من جانباز شاغل در شرکت خصوصی از هر گونه امتیازی بی بهره ایم و به سختی گذران امور می کنیم و مدیران شرکت نیز هیچ اهمیت و اعتباری برای ایثارگر بودن و جانباز بودن قایل نیستند ( بااینکه از رانت ها و فرصت هایی که نظام در اختیارشان گذارده به عرش مالی رسیده اند اما کمترین ارزشی برای نظام و ارزش های آن قایل نیستند) باید زیردست اینگونه آدم ها کار کنیم و چشم گوی آنها باشیم.

واقعا" دست مریزاد آقایان بالا! خوب ما رو خوار و خفیف کردین و...


کد خبرنگار : 20