تاریخ : 1399,چهارشنبه 03 ارديبهشت18:42
کد خبر : 74236 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

توجه فرزند شهید بودنم را می خواهم نه پول مفت!



صادق افتخاریان- اگر واقعا" هنوز در حال حاضر در این کشور خون و راه شهدا ارزش داره پس چرا جواب فرزندان شهدا را نمیدین؟ اگر واقعا" به شهدا ارزش و احترام قائل هستید ببینید فرزندان آن کسانی را که خون خود را نثار ایران و اسلام خاک ناموس مردم و امام و انقلاب اسلامی با گذشتن از من که بعد از پدر کسی را نداشته و در این کشور و نظام کسی به فکر ما نیست من از کی گلایه کنم؟

  قبلا فرزندان شهدا ارزش داشتن چون با یه فرموده پیر جماران یکی مثل پدر من معلم بود وبسیجی رفت و من که ۲ساله بودم وبرادر ۱ساله را رها کرد تا اسلام و انقلاب ایران و ناموس ایرانی دست یزیدیان زمان کوتاه شود

ولی افسوس که حالا به جایی رسید کارمن و عده ای که نه دیگه پدر داشتیم ونه یاوری وهرکه یک آشنا ویا رانت کلان شهرهای بزرگ ایران ولی حضرت امام خامنه ای به درستی کروبی خائن را فتنه گر خواند چون با شوهر دادن مادران ما غم بی پدری کم بود، کمربند و زخم زبان آن بر ما روا شد.

ولی الان من برادرم را که تنها یادگار بابام بود، با بی مسئولی بنیاد شهید از دنیا رفت و حالا ما که از هیچ امتیازی استفاده نکردیم از شما چون متأهل هستم و همسر بیمار که ام اس دارد و۳ فرزند که بدون پشتوانه‌ای.

تا حالا با نداری کنار اومدم ولی دیگه نمیتونم اگر کمکم نکنید پول مفت هم نمی خواهم فقط اشتغال که با آبرو در میان مردم زندگی کنم اگر جوابی نگیرم ... دیگر طاقت ندارم فرزندان خود را که شب گرسنه و مظلوم به خواب رفته تماشا کنم.

خواسته زیادی ندارم


کد خبرنگار : 20